Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

dinsdag 26 juli 2011

Drieluik kaart

Gepost door Liberta op dinsdag, juli 26, 2011

Hallo allemaal. Hartstikke bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige creatie.
Ik kan er zo van genieten van jullie reacties.


Nu heb ik een kaartje gemaakt waarvan de kleuren mij niet helemaal liggen.
Mijn man vind deze kaart niet mooi genoeg voor op de blog, maar ik ben eigenwijs, dus toch erop gezet ;-D


Dit kaartje heb ik voor de dochter van mijn vriendin gemaakt.
Zij is helemaal gek van drummen, zingen en ze speelt een klein beetje gitaar.
Deze kleuren vind ze helemaal te wauw. (leuk hè, ieder zijn smaak).

De naam van de stempels weet ik niet.
Heb ze met Copic Sketch Markers ingekleurd.
Had een foutje gemaakt, vandaar het lint tussen de vlakken.

De disco bal komt van internet. Verder muzieknoten uitgestanst en gestempeld en geëmbost.



Het patroon is weer van Sandra (http://sandrasscrapshop.blogspot.com)

Heb de letters Rock Star, het drumstel en de sterren op mijn Silhouette uitgesneden


 Als laatste een bandje erom heen gemaakt met een tekst en daar een charm drumstel op gedaan.


Ben toch wel benieuwd wat jullie van het resultaat vinden.











 





handtekening

4 reacties:

Kristel on 26 juli 2011 om 04:04 zei

Die ziet er super uit Liberta! Prachtig gemaakt en een mooi model!!
Groeten Kristel

Wilma24 on 26 juli 2011 om 07:35 zei

wouww wat een plaatje zeg
heel erg mooi gedaan.
liefs wilma

Corrie on 28 juli 2011 om 05:54 zei

Hoi Liberta
Wat een leuke kerstkaartjes ik ben helemaal weg van het modelletje....Super!!!
Groetjes Corrie

Marrie on 28 juli 2011 om 06:47 zei

Hallo Libertair,

Wat een te leuke kaarten zijn dat ik vind ze super mooi dat heb je leuk gedaan hoor.

Groetjes Marrie

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates