Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

vrijdag 15 juli 2011

"Geld" Auto

Geplaatst door Liberta op vrijdag, juli 15, 2011

Hallo allemaal, leuk jullie vorige berichtjes op mijn creatie. Ik geniet daar zo ontzettend van.

Deze keer heb ik een creatie gemaakt naar het ontwerp van Sandra http://sandrasscrapshop.blogspot.com
Een onwijs leuke auto.


Het was een hele klus om deze auto in elkaar te krijgen maar het is oh zo leuk om te doen.
Heb toch wel dingen fout gedaan dus ik ga hem zeker nog eens maken en dan hopen dat ik niet weer de zelfde fouten maak.


Het papier en de cardstock dat ik gebruikt heb is van het http://www.scrapbookdepot.nl.
De wielen zijn van wc rolletjes. Het is een hele klus om dat goed te krijgen.
Je kan beter rolletjes waar lint om heen zit gebruiken.
Ik ga deze dus vanaf nu sparen.


Het zijn wel heel wat foto's geworden die hier staan maar  ik kon moeilijk kiezen.
Deze foto is van boven af genomen en dan kan je de stoeltjes in de auto goed zien.
De kofferbak met bloemen erop en bloemen lint.


Als je de kofferbak open maakt zit er geld in.
Dat is voor de jarige job.
Het geld is gevouwen in een bloem en daar zitten stampertjes in.


De ruitenwissers zijn van een stukgeknipte paperclip.
De gril en de wielen en spiegeltjes zijn afgewerkt met aluminium folie.
De achterlichten en voorlichten zijn brads.


Op de gril zit een digi stemel van http://marjan55.blogspot.com
Ook de digi stempel op de achterkant is van Marjan.


Dit is het verjaardagscadeau voor mijn nicht en haar man.
Zij zijn in  zo'n soort auto getrouwd daarom vond ik dit een leuk cadeau om te geven in plaats van een enveloppe.

           Heel veel liefs, Lieb


handtekening

9 reacties:

Ilse on 15 juli 2011 om 10:23 zei

Hey,

Wauw!! Wat een supergave creatie!!! Geweldig!!!

x ilse

Sandra's Scrapsels on 15 juli 2011 om 11:48 zei

Kwijl kwijl kwijl.....zoooooooo gaaafffff!!!
Wat heb je er een prachtig kunstwerkje van gemaakt zeg!!!
Superdupergoed hoor!!
Ik zet ze gelijk weer in mijn shopje erbij hoor!

Thanxs voor de reclame weer!!

Groetjes, San

Scrapfanaat Peter on 16 juli 2011 om 06:58 zei

Hallo Liberta, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en jij maakt ook mooie dingen zoals deze auto geweldig gedaan en origineel om hem aan hun cadaeu te geven.

Ook maar gelijk volger bij je geworden.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Wilma24 on 17 juli 2011 om 03:27 zei

Wat een prachtig mooie creatie,
Ik heb het patroon ook gekocht maar moet er nog aan beginnen.
maar dat ga ik snel doen. ik vind jou auto geweldig mooi. degene die hem ontvangt zal er heel blij mee zijn dat weet ik zeker super gaaf hoor.
liefs wilma

Scrappingann on 17 juli 2011 om 04:18 zei

Hallo Liberta,
Wat een geweldig en origineel kado is dit, hier zullen ze best blij mee zijn.
Ik ben gelijk volger van je geworden en hoop op een tegen bezoekje.
Groetjes Anja / scrappingann

Wilma24 on 17 juli 2011 om 12:28 zei

Hoi Liberta,

Bedankt voor jou leuke berichtje terug op mijn blog. ik ben terug gekomen om volger van je te worden.
ik ga nu ook aan de auto beginnen even papier zoeken dat vind ik een beetje moeilijk.

fijne avond liefs wilma

scheetje on 18 juli 2011 om 04:29 zei

hoi liberta
ik vind het superleuk dat je op mijn blog bent wezen kijken en bedankt voor je compliment,ik vind het erg leuk dat je volger van mij bent geworden,ik heb mij ook bij jou aangemeld als volger.
Wat is je auto geweldig, lijkt me heel erg ingewikkeld, maar het resultaat is echt prachtig, ik ben ook helemaal weg van je mannenkaart,dat blijft lastig vind ik om mannenkaarten te maken, maar dit is een superleuk idee
groetjes tini

M@rjan on 18 juli 2011 om 10:28 zei

Wat mooi geworden! Een prachtige creatie voor een bijzondere gelegenheid!

Groetjes, Marjan

San on 19 juli 2011 om 12:44 zei

Wat heb je m gaaf gemaakt !!

Een reactie plaatsen

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates