Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

donderdag 1 september 2011

Broem Broem

Gepost door Liberta op donderdag, september 01, 2011


Hallo mede bloggers.
Hartstikke bedankt voor jullie felicitaties op mijn prijs en op mijn kaart van de verpleegster.
Welkom alle nieuwe volgers leuk dat jullie mij willen volgen.



Ik heb de auto nog een x gemaakt.
Pfff dit x viel het niet mee.
De eerste poging ligt in de openhaard.
Mijn vriendin Jeanne haar man Lutz is jarig en Jeanne wilde heel graag de auto. 
Het patroon is van Sandra, waar ik groot fan van ben. http://www.sandrasscrapshop.blogspot.com


Lutz en Jeanne vinden de Volkswagen Kever en de oldtimer Mercedes heel mooi.
Ik heb voor de Mercedes gekozen. Heb het embleem van internet gehaald en dat zo geprint dat hij erop paste.



Voor de binnenkant heb ik het originele dashboard uitgeprint en zo aangepast dat hij in de auto paste.
De ruitenwisser is gemaakt van een gele paperclip.


In de kofferbak zitten de twee reservewielen.
De vlinder zit op de moterkap met een lint met de tekst 
"Gift for You".
Dat is uit nood geboren omdat het bruine papier erg afgaf.


Op de achterkant heb ik Lutz zijn naam als nummerbord gemaakt.
De koplampen, zowel voor als achter, zijn splitpennen met parels.
De kofferbak zit vast met een scharnier. Het riempje is een horlogebandje van de Action.
De wielen zijn klosjes waar lint op gezeten heeft.


Het is een superlang bericht geworden.
Maar ja wilde toch alles kwijt.
Ik wens jullie fijne dagen.


handtekening

20 reacties:

Corrie on 1 september 2011 om 10:16 zei

Wauwwwww Libertha
wat gaaf gemaakt en wat leuk zeg al die extra details zoals het embleem en het dashboard.
Groetjes Corrie

Noriko on 1 september 2011 om 10:18 zei

Hoi Lieb,

Je broem broem is super gaf geworden.
Leuke details zoals het horlogebandje.
Het is weer een toppertje geworden.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Ans S. on 1 september 2011 om 11:08 zei

Wat een schitterende auto heb je gemaakt met al die prachtge details, het ziet er ontzettend mooi uit.
Groetjes Ans

Irene on 1 september 2011 om 11:47 zei

GEWELDIG Liberta, wat een leuke auto en nog leuker om te lezen hoe en waar alles vandaan komt wat er op en aan zit!!!!
Weet je wat ik van de week zag: Snoopy charms, ik moest direct aan jou denken ...heb je ze al ???
Groetjes, Irene

Diana on 1 september 2011 om 11:52 zei

Jee, wat een werk is dat geweest zeg!
Heel mooi gedaan, erg creatief met dat horloge bandje en klosjes van lint.

Groetjes Diana.

Wilma on 1 september 2011 om 12:01 zei

Hallo Liberta,
Wat een SNOOPY van een SCHITTERENDE auto is dit enneh doe maar meteen een Mercedes.....waarom ook niet ☺☺☺
Liefs Wilma

Desirée-ScrapDees on 1 september 2011 om 12:35 zei

gossie wat is tie gaaf geworden zeg, niet normaal meer, vind um super!

GerJanne on 1 september 2011 om 13:14 zei

Hoi Liberta,

wat een gave, onwijs leuke auto. Echt, ik keek mijn ogen uit, toen ik de foto's zag. Wat een idee, dat horlogebandje, hoe kom je erop!? Zo origineel. Zaal Lutz wel geweldig vinden!

groetjes,

GerJanne

arjette on 1 september 2011 om 14:43 zei

Ooohhh wat heb je dat geweldig mooi gemaakt!!! Wat moet dat een ontzettende klus geweest zijn, zo tijdrovend maar wel onwijs leuk om te doen denk ik.... zulke mooie details erin, zelfs dat dashbord, geweldig!!!

gr. arjette.

Bernadet on 1 september 2011 om 22:19 zei

hij is echt gaaf Lieb!!!
Kheb het patroon ook besteld, maar moet nog ff de goede gelegenheid afwachten om 'm te kunnen maken;)

Christa on 1 september 2011 om 23:37 zei

Hoi Liberta , wat een gave auto heb je in elkaar geknutseld !! Wat een werk......maar het eindresultaat is dan ook supers !! Ik weet niet of zoiets mij ook zou lukken ; zoveel details en gepriegel. Compliment ! Creatieve groetjes van Christa.

Kristel on 2 september 2011 om 02:24 zei

Woww dit is echt super geworden Liberta! Schitterend!!
Groeten Kristel

Wilma24 on 2 september 2011 om 05:08 zei

zo hey die is gaaf zeg
echt helemaal geweldig. ik vind hem schitterend
liefs wilma

Sandra's Scrapsels on 2 september 2011 om 05:15 zei

Zoooo gaaf!! Helemaal mooi gemaakt hoor Lieb!! Prachtig zo met het vlindertje voorop en de persoonlijke 'touch'! Geweldig ook hoe je de kilometer teller er in verwerkt hebt!!
Ik vind het zooo leuk hè al die verschillende uitvoerigen!! Ik had nog geen Mercedes in mijn Voorbeelden garage, dus hartstikke bedankt hoor hihih!

Liefs, San

M@rjan on 2 september 2011 om 11:34 zei

Prachtig gedaan, deze auto!! Lijkt me zooooo veel werk, maar het resultaat mag er zijn!

Groetjes, Marjan

Leny Hempen on 2 september 2011 om 11:57 zei

Hoi Liberta

Wat een gave auto.
Echt super leuk.
Mag ik hem morgen lenen,voor boodschappen doen.
(Geintje)vind hem echt geweldig.
Een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Hilde en Petra on 3 september 2011 om 00:32 zei

Wowww, wat onwijs mooi. Echt heel knap gemaakt en zo gedetailleerd. Super. Ik weet zeker dat Letz hem erg mooi gaat vinden.

Heel veel freubelgroetjes, Hilde & Petra

scheetje on 6 september 2011 om 10:57 zei

hai liberta

dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog

wat heb je een geweldige creatie gemaakt,heel erg knap lijkt me vreselijk moeilijk, maar het resultaat is echt geweldig

veel liefs tini

My Hyde Away on 7 maart 2012 om 13:13 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Grietje Jansen on 18 februari 2013 om 05:35 zei

Hallo,

Ik typte bij google jongesnscrapkaart in omdat ik een idee zocht voor een jongenskaart.
Toen ik de foto van jouw auto zag, was ik echter zo nieuwshierig dat ik die even wilde bekijken.
Wat een pracht creatie!!!!

Grietje

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates