Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

woensdag 14 september 2011

Ooievaar

Gepost door Liberta op woensdag, september 14, 2011


Hallo allemaal.
Ik wil jullie bedanken voor de leuke lieve reacties op mijn vorige blog.
Zo leuk vind ik dat om te lezen, waardeer het ontzettend dat jullie de moeite nemen om iets liefs achter te laten.
Dank jullie hiervoor.

Dit keer heb ik een geboortekaart gemaakt voor onze neef Jasper met zijn vrouw Susanne.
Zij hebben een pracht van een dochter gekregen. Luka Bente.
Het patroon komt van Sandra. http://www.sandrasscrapshop.blogspot.com
Sandra ontwerpt patronen en toevallig had zij net een ooievaar ontworpen.
En zoals jullie weten ben ik een giga fan van San.
Dus dit patroon kwam hartstikke goed uit.




De luier is van bedrukte stof. Daar ligt een baby in die is ingekleurd met copics.
Verder is het bedrukte papier van Forever Friends.
De blaadjes zijn van Maja Design. LR0157
De bloemen van de witte boekenmarkt.
De rompertjes komen van V&D.
Vond deze zooooo cute.
Zo nu nog een kaart maken voor mijn broer (opa) en schoonzus (oma). 
Ik wens jullie allemaal het allerbeste.


handtekening

15 reacties:

Noriko on 14 september 2011 om 11:49 zei

Hoi Leib,

Ik vind je ooievaar super gaaf geworden.
Hij vliegt bijna het beeld van mijn computer uit.
Super leuk bewerkt.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

José on 14 september 2011 om 11:57 zei

Wat een leuke ooievaar heb je gemaakt Liberta, ja Sandra heeft leuke patronen, en wat een schattige rompertjes heb je gekocht.
Groetjes José

Corrie on 14 september 2011 om 12:06 zei

Hoi Liberta
Wat een lieve en mooie ooievaar, en die rompertjes wat zijn ze leuk!
Groetjes Corrie

Ilse on 14 september 2011 om 12:08 zei

Hey!!

Wat is ie gaaf!!! Leuk gemaakt joh!!
Das nog eens origineel!! Wauw!!
Graag wil ik jou ook bedanken voor je leuke reactie van mijn uiltje.
Wil je er ook een afdrukje van?

X ilse

Leny Hempen on 14 september 2011 om 12:27 zei

Hoi Liberta

Wat schattig ziet het er uit.
Het is echt schitterend en lief gemaakt.


Gr Leny Hempen

Ans S. on 14 september 2011 om 13:44 zei

Wat een leuke ooievaar heb je gemaakt en die rompertjes wat zijn die schattig.

Groetjes Ans

GerJanne on 14 september 2011 om 13:50 zei

Hoi Liebje,

wat een ontzettend leuke ooievaar! Superleuk om je neef en nicht te verrassen met zo'n pakketje. Ben je nu voor de eerste keer oud-tante??

Groetjes,

GerJanne

Desirée-ScrapDees on 14 september 2011 om 23:42 zei

wat een moppie van een kaart zeg echt heel erg leuk!

Kristel on 15 september 2011 om 00:37 zei

Dat ziet er super uit Liberta! Leuk idee ook, origineel!
Groeten Kristel

m@deliefjuh on 15 september 2011 om 01:35 zei

ohe!! super gaaf!

Sandra's Scrapsels on 15 september 2011 om 01:52 zei

Zooooo gaafff!! Wat heb je die mooi gemaakt Lieb!! Heel leuk zo met de wiebeloogjes en de bedrukte stof! Helemaal super dat je er van die schattige pakjes bij hebt gedaan!
Super om kado te geven zo als setje!!

Doeiiiii, x San

Christa on 15 september 2011 om 08:05 zei

Hoi Liberta , wat een super gave creatie heb je gemaakt !! Die ooievaar is zo origineel als kaartvorm. En wat heb je het geheel mooi aangekleed. En zo schattig die rompertjes. Groot compliment! Creatieve groetjes van Christa.

Cornelie on 16 september 2011 om 11:26 zei

Hoi Liberta!
Wat heb je dit onwijs leuk gemaakt zeg! Wat zijn die rompertjes Leuk!!!
Wil je bedanken voor je aldoor leuke reacties op mijn blog!!
groetjes Cornelie

Mirande on 16 september 2011 om 13:28 zei

Hoi Liberta,
Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt voor baby Luka Bente. Sandra heeft inderdaad altijd erg leuke patroontjes. Zoo knap dat ze iedere weer iets anders kan bedenken.
Gefeliciteerd nog met je gewonne prijs. Ik ben erg benieuwd wat je daar allemaal weer voor moois mee gaat maken.
En je auto uit de post daarvoor vind ik echt super. Zo gedetailleerd, alles klopt gewoon. Heel mooi gemaakt maar ik denk niet dat ik daar het geduld voor heb.
Fijn weekend.
Groetjes Mirande

Bernadet on 18 september 2011 om 00:10 zei

oooow die is echt gaaf zeg.
Super om zoiets moois te krijgen met deze speciale gebeurtenis!

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates