Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

zaterdag 1 oktober 2011

Kerst huisjes

Gepost door Liberta op zaterdag, oktober 01, 2011
Hallo allemaal. Ik blijf het zeggen, hartstikke bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige post.
Ik vind het ontzettend leuk om te lezen wat jullie allemaal schrijven. Ik vind het helemaal gaaf dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bekijken. Thanx hiervoor.

Nu heb ik weer eens drie kerstkaartjes gemaakt in de vorm van een huis. Het patroon is van Sandra (hoe kan het ook anders, ben fan).http://www.sandrasscrapshop.blogspot.com
Heb er wel lang over gedaan vanwege mijn inspiratie die een beetje zoek is.
Misschien wel weggegooid bij alle knutsel-rommeltjes.
Kan het weer niet meer de schuld geven want het is toch nog ff zomer, zalig.


Het eerste huisje is gemaakt met het papier Pion Design Kerstpapier bij Duymelot vandaan. http://www.creashop-duymelot.nl
In de binnenkant heb ik de klok verwerkt van Tim Holtz.
De tekst is geschreven.




Huisje nummer twee is gemaakt van het papierblok van de Action.
De creatable Kerstboom van Marianne Design. LR0136 
Het hekje met de hand uitgesneden, een patroon van Sandra.
Het dak met de Martha Steward, Edge punch pons, Scallop dot bewerkt.


 In de binnenkant heb je de creatable mistletoe LR0189.
Bij deze huisjes heb ik de Magnolia stempels gemaskerd.
Huis nummer drie.
Zelf vind ik deze het leukste.


Dit is oud papier dus weet niet meer van wie.
Het raampje is van Magnolia en daar heb ik hulstblaadjes over de rozen geplakt.
Tilda staat voor het Raam te zwaaien en er zit er een op de schoorsteen.
De sneeuwrand op het dak is een creatable van Marianne Design LR0135.


Aan de binnenkant heb ik de kerstboom van Marianne Design LR0136 geplakt en mijn tekst in het stenen muurtje van Magnolia.
De mistletoe is gemaakt van een rondje die op de nieuwe cd ligt.
Daar heb ik groene flowersoft op geplakt en daarna het belletje.
Net echt hihihi.
De Kerstman is van Magnolia.
Pfff wat een lang verhaal voor jullie. Hoop niet dat jullie halverwege in slaap zijn gevallen.
Ik wens iedereen nog heel fijne zonnige dagen.




handtekening

23 reacties:

Maudy on 1 oktober 2011 om 05:08 zei

Ow wat zijn ze leuk geworden, inderdaad het 3e huisje vind ik ook het leukste maar die andere 2 mogen er ook zijn hoor

Anoniem zei

een reactie plaatsen lukt dus weer niet op de normale manier, nu maar eens kijken of het anoniem wel kan.

Ik vind je kaartjes echt heel leuk geworden, de 3e vind ik ook het leukste maar de andere 2 zijn ook super leuk.

Groetjes,
Maudy

http://scrapmaudy.blogspot.com/

Maudy on 1 oktober 2011 om 05:13 zei

Poging 4.....

Ik vind je kaartjes super leuk geworden! De laatste vind ik ook het leukste maar de andere 2 mogen er ook zijn.

Corrie on 1 oktober 2011 om 09:05 zei

Wauwwww Liberta
wat een gave kaartjes!!!!
Groetjes Corrie

Tinie on 1 oktober 2011 om 09:43 zei

Jij ook bedankt voor je leuke reacties!! En je hebt mooie huisjes gemaakt!! Echt toppie!En vaak door het mooie weer is soms de inspiratie even weg, maar volgens mij zit het met jouw inspiratie wel goed!!
groetjes Tinie

Tinie on 1 oktober 2011 om 09:44 zei

Jij ook bedankt voor je leuke reacties!! Wat een mooie huiskaartjes heb je gemaakt! Ik vind ze alledrie erg leuk!
groetjes Tinie

Cornelie on 1 oktober 2011 om 09:47 zei

Hoi Liberta!!
Weet niet wat er was met m'n bericht. Had h'm gepland voor vanmorgen 07.00 uur, dat deed ie al niet! nu blijkt dus dat niemand een reactie kon achterlaten. als het goed is lukt het nu wel weer, maar jij had dat al opgelost! Leuk! Bedankt!
Je kaartjes zijn erg leuk. Wat een werk die huisjes! Ik vind die laatste ook het mooiste!
Groetjes Cornelie

Leny Hempen on 1 oktober 2011 om 10:32 zei

Hoi Liberta

Het zijn prachtige kaartjes.
Echt schitterend.
Heb verder een fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Marlies on 1 oktober 2011 om 11:04 zei

Wat heb je drie super leuke kaarten gemaakt! Een heel leuk model, weer wat anders dan een vierkant. Ik vind ze alledrie mooi, overal zitten er mooie details op, je kerstkransje vind ik wel een super leuk idee!
groetjes, Marlies

GerJanne on 1 oktober 2011 om 11:30 zei

Hoi Liebje,

de zon is allang weer verdwenen, dus ik heb alle tijd om je lange verhaal te lezen. Wat een leuke huisjes! Leuk model. Maar hoe jij ze versierd en bestempeld hebt: Geweldig!!!!
En inderdaad de laatste is ook minj favoriet. Of dat nou door de kleuren komt of door dat schattige raampje.... Geen idee.
Die eerste met aan de binnenkant de klok is trouwens ook heel erg leuk!

Groetjes en morgen nog even genieten van de zon!
GerJanne

Anneke. on 1 oktober 2011 om 11:40 zei

Alle drie zijn het prachtige kerstkaarten. Is niet te zien dat je inspiratie een beetje zoek is.
Groetjes Anneke.

Tinie on 1 oktober 2011 om 12:09 zei

Ik heb al een paar keer geprobeerd om een reactie op je blog achter te laten, maar het lukt niet zo goed. Dus ik probeer het nog een keer. Ik vind je huiskaarten erg leuk!! En jij ook bedankt voor je leuke reacties!
groetjes Tinie

Tinie on 1 oktober 2011 om 12:09 zei

Ik heb al een paar keer geprobeerd om een reactie op je blog achter te laten, maar het lukt niet zo goed. Dus ik probeer het nog een keer. Ik vind je huiskaarten erg leuk!! En jij ook bedankt voor je leuke reacties!
groetjes Tinie

Ans S. on 1 oktober 2011 om 12:29 zei

Leuke kerstkaarten, ik vind de laatste ook het mooist.

Groetjes Ans

José on 1 oktober 2011 om 13:33 zei

Leuk deze huisjes Liberta, ook ik vind de derde het leukste, ik denk dat het door het raam komt.
Groetjes José

arjette on 1 oktober 2011 om 14:26 zei

Ik vind het alledrie weer pronkstukjes hoor, schitterend!!! Wat een leuk model zeg!!

gr. arjette.

M@rjan on 2 oktober 2011 om 01:50 zei

Jouw reacties worden ook zeer gewaardeerd hoor!
Je kaartjes zijn zo gaaf! Mijn favoriet is de laatste, prachtig!

Fijne dag nog, Marjan

Noriko on 2 oktober 2011 om 03:36 zei

Ohhhh, ze zijn enig Lieb.
Leuke uitwerkingen heb je ervan gemaakt.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Aloesaloes on 2 oktober 2011 om 04:29 zei

Wat een prachtige kersthuiskaarten heb je gemaakt! Leuk dat ze allemaal zo verschillend zijn door de mooie versieringen en het papier. Ik ben helemaal weg van die met het raam...

Groetjes, Loes

Christa on 2 oktober 2011 om 05:35 zei

Hoi Liberta , wat een mooie kerst-huisjes heb je gemaakt ! En dat met deze temperaturen....ik vind het model super gaaf. Huisje nr. 3 heeft ook mijn voorkeur ( ik wil je mijn adres wel mailen....). En natuurlijk mag je de tekst op mijn kaart gebruiken ! Christa.

Durvina on 3 oktober 2011 om 00:41 zei

Wat een leuk idee, ziet er super uit.

groetjes, Durvina

Sandra's Scrapsels on 3 oktober 2011 om 02:25 zei

Jaaaa, hier is ze weer!! Terug van vakantie en ik val gelijk weer met mijn neus in de boter, want er zijn weer prachtige creaties door je gemaakt hoor!! Je hebt weer flink je best gedaan zeg en wat zijn ze mooi geworden!!!
Ergggg leuk zoals het Magnoliaatje bovenop de schoorsteen zit!! Goed gevonden hoor!

Nou, ik moet nodig weer aan de bak voor je haha...maar (durf het bijna niet te zeggen) ik ga vrijdag alweer op vakantie haha. Tussendoor maar flink aan de bak...hahaha

Doeiiiiiiii, San

Sandra's Scrapsels on 3 oktober 2011 om 02:27 zei

Heee, waar is mijn lange berichtje nou?? Sjit Blogger...

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates