Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

vrijdag 16 december 2011

Arreslee

Gepost door Liberta op vrijdag, december 16, 2011
Hallo allemaal.
Leuk nieuwe medebloggers dat jullie de moeite willen nemen om mij te volgen, zo ook de oudere bloggers, vind het altijd ontzettend leuk om jullie reacties te lezen.
Hebben jullie dat nou ook, dat je van voor niet weet dat je van achteren leeft?
Jeetje, ik kom nergens aan toe.
Ik hoop toch weer gauw tijd te vinden om bij jullie langs te komen op de blog.
Heb toch nog wel ff de tijd gekregen om mijn "Arresleetjes" af te maken.
Dit patroon is weer van - hoe kan dat ook anders - Sandra.
Ik heb nog een project te gaan en dat mag ik nog even maken voor a.s. dinsdag.
Pfffff dat wordt nachtwerk denk ik zo maar.

Maar hier zijn mijn Arresleetjes. Heb er gelijk vier gemaakt.
Nu stop ik met de Kerst, begin in Januari wel weer voor de Kerst volgend jaar hihihii, dan weet ik zeker dat iedereen een zelfgemaakte kaart krijgt.



Dit is het "cadeauzakje" dat in elke slee zit.
Met mijn eigen gemaakte tekst.



Zo ziet het er van de bovenkant uit.
Het "cadeauzakje" in de slee.






Dit is de zijkant van de Arreslee die zijn bij iedere slee versierd omdat ik weer eens het doosje verkeerd heb gelijmd
en dan gelijk ook alle vier verkeerd!
Het was de bedoeling dat je hem dicht kon vouwen zodat hij met de post mee kon. Not dus.
Nou ja dan breng ik ze nu maar persoonlijk.



Ik wens nu alvast iedere blogger een heel fijn Kerstfeest en een ontzettend goed Nieuwjaar.
Heel veel knutsel plezier.

♥♥♥♥





handtekening

24 reacties:

Tineke on 16 december 2011 om 09:50 zei

Wat superleuk zijn je arresleetjes!!! En je ziet er toch niks van dat je ze verkeerd plakte. Ik vind ze superleuk.
Groetjes Tineke

Annemarie en Merit on 16 december 2011 om 10:08 zei

Wat een leuke sleetjes, jammer dat ze niet gepost kunnen worden, maar gewoon even persoonlijk brengen lekker gelijk een bakkie doen...is het nu net weer voor.

groetjes annemarie en merit

Irene on 16 december 2011 om 11:10 zei

OOOH Lachen dat het eigenlijk anders moest en je ze had moeten kunnen dichtvouwen! Zoiets heb ik dus ook altijd en daarom maak ik zelf uitsluitend kaarten en tags. Voor bijzondere knutsels moet ik naast een kanjer zitten voor de broodnodige uitleg en hulp!!!
Maar leuk zijn ze Lieb en gelukkig kun je ze zelf overhandigen!

Irene

Folkje on 16 december 2011 om 11:10 zei

Wat een leuke arresleetjes heb je gemaakt zeg, super.
Voor jou ook hele fijne Kerstdagen en een Gelukkig en Gezond 2012.

Groetjes
Folkje

Corrie on 16 december 2011 om 11:12 zei

Hoi Liberta
Wat een schitterende sleetjes heb je gemaakt, ik ben er helemaal weg van.
Fijn weekend
Groetjes Corrie

GerJanne on 16 december 2011 om 12:33 zei

Hoi Liebje,

wat een leuke sleetjes heb je gemaakt!! Echt heel erg schattig. Wel tijdrovend en nu moet je ze ook nog gaan wegbrengen..........
Ik mail je nog even in het weekend, hoor!

Lieve groetjes,

GerJanne

arjette on 16 december 2011 om 13:20 zei

Ooohhh het zijn stuk voor stuk bjoeties!!!!! Heel leuk!!
Voor jou ook hele gezellige dagen en alle goeds voor 2012!!

gr. arjette.

Sandra's Scrapsels on 16 december 2011 om 13:39 zei

Ooooow wat zijn ze weer prachtig geworden!!! Wat een werk heb je er aan gehad!! Het zijn weer echte beauties!
Enne...wel zo gezellig dat je ze langs gaat brengen haha!!

Liefs, San

Ilse on 16 december 2011 om 13:49 zei

Hey Liberta,

Wat gaaf!!! Leuk gemaakt!!
Ik krijg er al helemaal een kerstgevoel van!!

x ilse

SandraW on 16 december 2011 om 14:28 zei

Meid, wat ben je weer lekker bezig geweest! Superleuk en erg origineel (dankzij mijn naamgenoot!)

Liefs, San

Anneke. on 16 december 2011 om 22:16 zei

Wat een super leuk project, Lieb.
Groetjes Anneke.

Desirée-ScrapDees on 17 december 2011 om 00:45 zei

oh wat mooi allemaal zeg, prachtig! En ja druk druk druk, herken dat!

Leny Hempen on 17 december 2011 om 05:30 zei

Dat ziet er geweldig leuk uit LIBERTA.
Echt schitterend.
Heb verder een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Anoniem zei

hoi

Anoniem zei

Hoi Liberta,

Vandaag direct de site bezocht en wat een mooie kaarten zeg. Even een vraagje aangezien ik een webwinkel heb in kindercadeauartikelen kom ik ook wel eens snoopy artikelen tegen. Zal ik je hiervan op de hoogte houden?
Ik vond het trouwens erg leuk het hele gezin eens te ontmoeten en ik moet zeggen dat ik jullie een heel leuk, warm en sociaal gezin vind,

Groetjes Ellen Schröder

Aartje on 17 december 2011 om 12:57 zei

Wat leuk deze arresleetjes, die zullen door de ontvangers vast met open armen ontvangen worden, zeker als je ze ook nog persoonlijk komt brengen.
Groeten Aartje

José on 17 december 2011 om 14:16 zei

Wat zijn ze mooi Liberta, tja, ze kunnen niet in een eveloppie, maar je brengt ze gezellig zelf langs, leuk toch? 't is zo een echt persoonlijk kadootje.
Groetjes José

Marlies on 18 december 2011 om 00:52 zei

Wauw wat mooi!! Super leuk en geweldig gemaakt!! Leuk met je eigen tekst erop! Een kunstwerk Liberta!! groetjes, Marlies

corry'kaart on 18 december 2011 om 10:46 zei

hallo liberta
sorry sorry sorry ik zag dat ik nog niet bij je was komen kijken op je blog,maar vind het zo leuk dat ik gelijk je volger bent geworden(dacht dat ik dat al was)
groetjes van corry

Christa on 18 december 2011 om 14:42 zei

Hoi Liberta , ik herken het gevoel van drukte.... Hoort bij de tijd van het jaar denk ik dan maar. De arresleetjes zijn super !! wat een werk... En wat heeft het bij jullie al gesneeuwd , zeg. Alvast fijne feestdagen gewenst ! En tot volgend jaar. Christa.

Nicole on 20 december 2011 om 05:39 zei

Wat een schatjes, Lieb!! Allemaal even leuk. Hard gewerkt en dan nog niet klaar, pffffffffffffffff. Tja deze tijd van het jaar staat erom bekend, druk, druk, druk. Ik zie je wel weer een keertje verschijnen, haha! Fijne dagen. Liefs, Nicole

Ans on 21 december 2011 om 01:41 zei

Prachtig gemaakt lieb
wow wat gaaaf
fijne dagen
liefs,ans xx

Frosien on 21 december 2011 om 04:51 zei

Wat een leuke creaties Libertha,die arresleetjes zijn prachtig en leuk afgewerkt. goede kerstdagen toegewenst hoor! Groetjes Frosien

Mirande on 22 december 2011 om 12:42 zei

Hoi Liberta,
Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Je arresleetjes zien er geweldig uit. Ik moest wel even lachen om je verhaal over het verkeerd lijmen. Wat dat betreft lijken wij wel op elkaar. Ik begin ook altijd heel enthousiast maar kom er dan ook vaak te laat achter dat het anders had gemoeten. Maar ach het resultaat ziet er nog steeds prachtig uit hoor.
Ik wens je hele fijne kerstdagen toe en tot snel.
Groetjes Mirande

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates