Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

zondag 4 december 2011

Lantaarn

Geplaatst door Liberta op zondag, december 04, 2011
Hallo lieve mede bloggers  lief dat jullie weer bij mij komen kijken en zelfs een berichtje achterlaten, daar geniet ik zo van.
Ik wens iedereen die aan de Sint doet en ook die er niets aan doen, heel veel plezier. 


Dit keer heb ik een lantaarn in elkaar geflanst. Het patroon is van 
Sandra, hoe kan het ook anders, ben tenslotte big fan van haar.
Ik heb  de eerste 2 uitgesneden op de silhouette. Natuurlijk vet fout want deze waren veel te klein. 
Dan maar weer uitprinten en op het handje snijden.


Bij deze lantaarn heb ik Mo Manning stempels gebruikt. Deze heb ik van een lieve vriendin gekregen.
De stempels zijn ingekleurd met Copics en Flexmarkers.
De sneeuw is een mal van Marianne Design LR0135.
Verder heb ik nog de perlpen gebruikt en de takjes zijn van 

Unique. Dit is zo'n geweldige winkel, zeker een kijkje waard op hun site.



Dit is het engeltje aan de bovenkant. Bij deze heb ik ook weer dezelfde mal gebruikt van Marianne Design.
Veel sticksels gebruikt want dat glittert zo lkkr.

Deze stempels zijn van Magnolia, van een oudere serie.


Nu komt de echte lantaarn. De grote, die heb ik voor mijn vriendin Jeanne gemaakt. 


Dit is de grote zoals ik het wilde hebben.
Mijn vriendin is gek op groen, vandaar dat het veel groen is.

♥♥♥♥





handtekening

30 reacties:

Riet on 4 december 2011 om 11:34 zei

Wowwww,wat heb je dit prachtig gemaakt.
Super die stempel,zo mooi ingekleurd.


Liefs Riet.

san on 4 december 2011 om 11:40 zei

Oh, die zijn erg leuk geworden, zeg

liefs San

Noriko on 4 december 2011 om 11:44 zei

Ohhh hij is enig!!
Mooi uitgevoerd hoor.
Dat is nog eens leuk om neer te zetten met kerst!
Daar zal je vriendin erg blij mee zijn.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Kristel on 4 december 2011 om 11:44 zei

Woww dat is werkelijk een schitterende lantaarn Liberta!! Helemaal super!
Groeten Kristel

Diana on 4 december 2011 om 13:32 zei

Wat een mooie lantaarns Lieb, echt plaatjes om te zien. Je vriendin is er vast erg blij mee! Ik ga gelijk nog even bij Unique en bij Sandra, altijd leuk, webwinkels!

Liefs Diana.

Folkje on 4 december 2011 om 14:13 zei

Hey wat een leuk lantaarntje heb je gemaakt, zo gezellig voor de kerst, zal je vriendin blij mee zijn.

Groetjes
Folkje

Annemarie en Merit on 4 december 2011 om 22:28 zei

wat een prachtig lantaarn.
zal gezellig zijn als die brand.

gr annemarie en merit

Irene on 5 december 2011 om 00:30 zei

SUPERRRRRRRRR Lieb en groen is helemaal mijn kleur dus ik vind hem dubbel mooi, vooral als het lichtje aan is!!!!!

Groetjes, Irene

SandraW on 5 december 2011 om 01:23 zei

Wat een leuke lantaarn, Lieb!
Prachtig!
Mooie kleuren en mooie afdrukjes!
Echt een beauty!

Liefs, San

Crealett on 5 december 2011 om 03:10 zei

Hoi Liberta, dank je voor het volgen van mijn blog. Ben nu ook volger van jou geworden. Wat maak jij prachtige creaties zeg... Genot om naar te kijken.

Liefs, Alette

Desirée-ScrapDees on 5 december 2011 om 03:19 zei

nou die is heel mooi geworden joh, leuk!

Sandra's Scrapsels on 5 december 2011 om 04:02 zei

Oooowww, die lantaarntjes heb je ook weer supers gemaakt Lieb!! Echt helemaal kersterig!! Zo leuk ook zoals de stempeltjes zo tuimelen op de eerste foto!

Zo leuk dat je zo'n grote fan van mij bent haha! Voel mij vereerd hoor!!
Ze gaan weer een plekkie krijgen in mijn shop hoor! Thanxs!

Liefs, San

Corrie on 5 december 2011 om 06:03 zei

Wauwww wat een mooie en gave lantaarntjes Libertha
Groetjes Corrie

Tineke on 5 december 2011 om 06:18 zei

Oohh...wat een schitterende lantaarnen!!! Zo leuk als ze branden...
Groetjes Tineke

Leny Hempen on 5 december 2011 om 06:46 zei

Wat een schattig lantaarentje LIBERTA.
Echt super lief.
Je vriendin zal er vast heel blij mee zijn.

Gr Leny Hempen

Marlies on 5 december 2011 om 07:16 zei

Wat heb je prachtige lantaarns gemaakt! Zowel de grote als de kleine zijn super leuk en ook zo gezellig met kerst! groetjes, Marlies

Ellen on 5 december 2011 om 10:33 zei

Gave lantaarn Lieb!
Groetjes Ellen

Christa on 5 december 2011 om 11:09 zei

Hoi Liberta , wat zijn dit mooie kerst-lantaarntjes !! En wat heb jij ze mooi versierd. Dat is echt een pronkstuk om neer te zetten met de kerst ( of nu al .... ). De stempelafdrukjes zijn ook stuk voor stuk prachtig ingekleurd. Christa.

GerJanne on 5 december 2011 om 12:36 zei

Hoi Liebje,

wat een ontzettend leuke lantaarns heb je gemaakt. Ik snap niet zo god waarom je schrijft: en dan komt nu de echte lantaarn?? De eerste is toch ook echt en echt wel heel erg mooi!!
Die Mo Manning stempeltjes zijn hel schattig en natuurlijk is het met Magnolia's ook super!!
Groetjes en tot blogs!

GerJanne

Nicole on 5 december 2011 om 13:11 zei

Wauw!! Wat een werk zeg. Je hebt er wel weer iets prachtigs van gemaakt. Zal je vriendin wel blij mee zijn ;-)!! Je hebt ook supergeinige stempels gebruikt, die van Mo Manning. Liefs, Nicole

M@rjan on 5 december 2011 om 14:12 zei

Ik vind het een supermooie lantaarns geworden, Liberta! Tja, soms is het echt handwerk beter, ik heb geen Silhouette en kan dus niet echt vergelijken. Maar heb hulp van mijn Big Shot Electric :)

Groetjes, Marjan

Annette on 6 december 2011 om 12:18 zei

OOOOH wat zijn ze schattig geworden. Prachtige stempeltjes hoor en oh zo mooi ingekleurd..
xoxo Annette

Geertje on 6 december 2011 om 13:40 zei

Hallo Lieb,

Zag in de sitebar bij Nicole dat je weer wat op je blog had gezet.
Ik ben volger van je, maar het wordt niet op mijn blog vermeld dat je weer wat geplaats hebt.
Maar je lanteern is super mooi geworden.
Wat een werk zeg.
En je vorige blogpost is ook erg leuk.

Groetjes Geertje,

Cornelie on 7 december 2011 om 05:30 zei

Wat een superleuke lantaarns zijn dat geworden zeg! Ziet er heel erg mooi uit!
Groetjes Cornelie

scheetje on 7 december 2011 om 07:07 zei

hai liberta
wat een geweldig mooie lantaarntjes heb je gemaakt
ik vind ze super mooi geworden
je snoep doosjes zijn trouwens ook geweldig leuk geworden het plaatje van de kerstboom vind ik echt leuk
groetjes en veel liefs tini

José on 9 december 2011 om 01:36 zei

Wow, wat een gave lantaarns Liberta! Wat een werk zeg. Het ziet er geweldig uit met al die stempeltjes. De ijspegels zijn superleuk!
Groetjes, Jose

Crealett on 14 december 2011 om 01:13 zei

Hoi hoi, wat een prachtige lantaarntjes zeg. Leuk idee. Jee wat ben jij creatief zeg.

Ik vind het leuk dat je volger van mijn blog bent geworden. Ik verloot trouwens een candy bij 35 volgers, dus voor iedereen; neem een kijkje zou ik zeggen...

Groetjes Alette

Glenda de Heide on 15 december 2011 om 11:54 zei

Hoi Lieb,

Wat een prachtige lantaarns heb je gemaakt zeg.
Heel mooi dat groen.

Je vriendin zal er wel erg blij mee zijn.

Liefs Glenda

nicolet on 16 december 2011 om 09:52 zei

Wat ziet dat er supergaaf uit Lieberta!!
Groetjes en een fijn weekend.
NIcolet

M@rjan on 17 december 2011 om 03:15 zei

Persoonlijk brengen is wel zo leuk, al kost je dat weer tijd :)
Maar ze zijn geweldig geworden, ik vind het knap dat ze alle vier anders zijn, maar ook allemaal erg mooi!

Groetjes, Marjan

Een reactie plaatsen

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates