Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

donderdag 22 december 2011

Volkswagen Kever

Geplaatst door Liberta op donderdag, december 22, 2011
Hallo lieve bloggers leuk dat jullie weer komen kijken. Welkom nieuwe bloggers wat leuk dat jullie mij gevonden hebben en het de moeite vinden om mij te volgen ik voel mij vereerd.

♥♥♥
Ik heb dit Kevertje gemaakt voor mijn vriendin Jeanne.
Zij was jarig  de 20 ste December.
Het patroon is van Sandra
Ik ben zo blij met Sandra, zij maakt zulke leuke patronen, het is echt de moeite waard om op haar site te kijken.


Jeanne en haar man hadden vroeger zo'n oud kevertje in het geel als auto.


Nu leek het mij leuk om dit als cadeautje te geven met een tegoedbon er in voor een lunch of high tea.
Het wordt lunchen. Vet gezellig.


 Jeanne is 17 jaar ouder dan dat ik ben en wij zeggen steeds dat we maar vier jaar schelen vandaar dit leuke gedicht.


Jeanne is een vriendin uit duizenden. Wij doen ook heel veel samen.
Wij lopen 3x in de week hard, wij knutselen samen, zitten samen op een koor.
Jeanne helpt mij met alles. De meubels voor mijn meiden hebben wij al lachend, gierend en brullend in elkaar gezet. Ik wens iedereen ook zo'n goede vriendin.


De kever heb ik met heel veel liefde in elkaar gezet en ik hoop nog heel veel gezonde jaren te mogen delen met Jeanne.

Ik wens jullie allemaal heel fijne dagen met jullie dierbaren.







handtekening

25 reacties:

Wilma on 22 december 2011 om 13:14 zei

Hallo Liberta,
Een HEERLIJK VROLIJK kevertje en dat nummerbord is LEUK gevonden ☺☺☺
Ook ik wens jou en al degene die je lief zijn Prettige Kerstdagen en een heel Gelukkig, Gezond, Gezellig en Creatief 2012 toe.
Liefs Wilma

Tineke on 22 december 2011 om 13:23 zei

Wauw, wat een supergave creatie voor je vriendin! Wat zal ze dit leuk vinden.
Groetjes Tineke

Christa on 22 december 2011 om 14:01 zei

Hoi Liberta , wat heb je dit gaaf gemaakt !! En het is wat je schrijft : een goede vriendin is goud waard !! En je tekst-stempel vind ik super toepasselijk voor haar.
Die Sandra is trouwens wel een kei in het ontwerpen van prachtige creaties ; ik ga toch maar eens bij haar kijken. Ik wens jou en jouw familie hele gezellige kerstdagen !! geniet ervan. Christa.

arjette on 22 december 2011 om 14:45 zei

Wat een geweldige auto heb je gemaakt zeg, schitterend!!!
Wat super dat je zo'n geweldige vriendin hebt, heerlijk!!!

gr. Arjette.

Anneke. on 22 december 2011 om 21:46 zei

Wat een prachtig kevertje, Lieb. Jeanne zal er vast blij mee zijn. Voor jou en je familie fijne kerstdagen en alle goeds voor 2012.
Groetjes Anneke.

Marlies on 22 december 2011 om 23:27 zei

Wat een super leuke auto heb je gemaakt Liberta! Een heel leuk cadeau en een leuke tekst erbij! Ik vind het helemaal geweldig!!
Bedankt voor je lieve e-kaart voor mijn verjaardag, dat je daar nog erg in had! Ik vind het heel lief en attent!
Liefs, Marlies

SandraW on 23 december 2011 om 00:11 zei

Prachtig, Lieb!
EN wat lief van je om dit moois voor je liefste vriendin te maken! Super!
Een vriendin uit duizenden is inderdaad onmisbaar. Ik behoor tot de gelukkigen die er ook 1 heeft en ik koester onze vriendschap! We zijn al bijna 30 jaar vriendinnen.
:-D

Liefs, San

Sandra's Scrapsels on 23 december 2011 om 02:24 zei

Hoi Lieb!

Wat heb je er weer een prachtstuk van gemaakt! Je Kever is supergaaf geworden en zo leuk dat je het weer zo persoonlijk hebt gemaakt! De tekststempel past er perfect bij!
Jouw kevertje is weer mijn Voorbeeldengarage ingereden hoor! Thanxs!

Ik wens jou, je mannetje en je familie hele fijne feestdagen toe en een super gezellig, gezond en creatief 2012!! Geniet er lekker van!

Liefs, San X

corry'kaart on 23 december 2011 om 02:53 zei

hoi liberta
wat is je kever een pracht opject geworden,zelf heb ik ook het patroon van sandra maar heb het even weg gelegen want ik kwam er niet uit,hi,hi wat zal je vriendin hier blij mee zijn!
fijne feestdagen en groetjes...corry

san on 23 december 2011 om 05:12 zei

Wat een geweldige auto heb je gemaakt. je vriendin zal hem vast fantastisch vinden.

Fijne feestdagen en een creatief 2012

liefs san

GerJanne on 23 december 2011 om 06:10 zei

Hoi Liebje,

wat een superleuk cadeautje om weg te geven. Mijn vriendin had vroeger en witte kever en is in januari jarig.....Als het nu niet te ingewikkeld is...ik ga eens kijken bij Sandra.
Ja, vriendschap is zo waardevol. Leeftijd maakt dan niet uit. Mooi die tekst en ook komisch tegelijk eigenlijk.
Je hebt gemerkt dat ik geen tijd had voor een @.
Komt binnenkort hoor......

Groetjes,

GerJanne

M@rjan on 23 december 2011 om 07:23 zei

Ik vind het een prachtcreatie!! Het lijkt me erg veel werk, maar je hebt dan wel iets heel aparts!
En voor je vriendin heb je dat wel over, ze zal er erg blij mee zijn!

Groetjes, Marjan

Leny Hempen on 23 december 2011 om 07:23 zei

Hoi Liberta

Wat een super gaaf kevertje.
Ik vind hem echt geweldig.
Je vriendin zal hier blij mee zijn.
Hele fijne feestdagen en een voorpoedig 2012.

Gr Leny Hempen

Ans S. on 23 december 2011 om 09:54 zei

Wat een super leuk kevertje heb je voor je vriendin gemaakt.
Fijne feestdagen en een gelukkig en creatief 2012

Desirée-ScrapDees on 24 december 2011 om 10:23 zei

oh die is leuk geworden zeg, geinig!
Merry XMAS! geniet lekker van de komende dagen, ga ik ook zeker doen!

Nicole on 25 december 2011 om 05:06 zei

Prachtige kever. Lieb. Hele fijne feestdagen en een gelukkig en creatief 2012. Liefs, Nicole

Aartje on 25 december 2011 om 12:48 zei

Wat gaaf deze kever. Erg leuk gedaan.
Groetjes Aartje

Crealett on 27 december 2011 om 00:51 zei

Hoi, ohhh, wat een leuk lief kevertje. En wat een leuk idee zeg...super.

Liefs, Alette

Frosien on 29 december 2011 om 09:45 zei

Wat heb je dat goed nagemaakt Libertha, heel erg mooi, je bent een kunstenaar. Groetejs Frosien

mariska on 30 december 2011 om 02:06 zei

Wat een schitterend kevertje heb je gemaakt Liberta. Enne..ik zal even je vraag beantwoorden over mijn kaartje. het is niet gehaakt hoor, wacht dat zeg ik verkeerd, het is wel gehaakt maar ik had het al zo in huis. Een gehaakt lintje en vond hem perfect bij dit kaartje.

Liefs mariska

Nicole on 30 december 2011 om 11:01 zei

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gezond, liefdevol en creatief 2012. Liefs, Nicole

Henriette Gabriels on 8 januari 2012 om 04:51 zei

Hoi Lieb, ontzettend leuk die kever, ook nog de beste wensen en veel knutselplezier voor 2012. Het lukt me nog steeds niet om jouw berichten automatisch te volgen.

Liefs Henriette

Nicole on 12 januari 2012 om 12:31 zei

Hey Lieb, fijne feestdagen gehad?? ik kijk weer uit naar je nieuwe creatie....tis zoo rustig hier. Alles goed met je?? Liefs, Nicole

Christa on 19 januari 2012 om 08:10 zei

Hoi Liberta , dank voor je lieve reactie op mijn blog. Ik had je al een tijdje gemist in blogland. Hoop wel dat alles goed gaat met je. We hebben allemaal wel eens een blogpauze.... De inspiratie en zin komen vanzelf weer terug. En wij lopen niet weg.... Lieve groetjes van Christa.

Hilda on 7 februari 2012 om 03:19 zei

Oooooooooooooooo heel herkenbaar een dipje hebben hoor.Maar op ht moment dat je erin zit wil je dat helemaal niet. Je wilt gewoon lekekr bezig zijn. Ik geef altijd ff toe en als het te lang duurt, geef mezelf een schop onder mijn, je weet wel hihihihi, en "verplicht" me wat om te doen. En zo langzamerhand kom ik dan uit mijn dipje.

Maar euhhhhhhhhhhhhhhh wat maak jij gave creaties zeg, superrrrrrr.Mijn complimenten. Je kever ( en tekst) is heeeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf.

Groetjes HIlda

Een reactie plaatsen

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates