Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

maandag 13 februari 2012

Valentijn

Geplaatst door Liberta op maandag, februari 13, 2012
Hallo mede bloggers, leuk dat jullie weer even komen kijken op mijn blog.
Ik wil jullie nog bedanken voor de lieve berichtjes op mijn vorige post.
Dat deed mij ontzettend goed.

Deze keer heb ik Valentijn-tasjes gemaakt.
Dit is het patroon van Sandra waar ik super fan van ben.
Zij maakt de leukste patronen en die kan je kopen bij  haar, echt een kijkje waard op haar site.

Elk jaar stuur ik kaartjes met Valentijn  aan mijn dierbaren om mij heen.
Ik begon met mijn Schoonmoeder een kaart te sturen, om deze dag nog eens te zeggen dat ik heel veel van haar hou.
Nu vonden mijn schoonzussen en zussen dat ook erg leuk, dus die kregen ook.
Toen kwamen mijn nichten die toch ook wel een kaartje wilden.
En zo werd het steeds uitgebreider.
Helaas heb ik nog niet veel zin om te knutselen, dus de meesten krijgen een gekochte kaart maar de boodschap blijft hetzelfde.

Mijn vriendinnen wonen in de buurt, die geef ik dit Valentijn tasje. Deze hoeft niet met de post en dan weet je dat ze veilig aankomen.
Ik wens bij deze iedereen een heel fijne Valentijnsdag.
Onze jongste dochter is die dag jarig dus voor ons is het dubbel feest.
♥ 

Deze is voor Jeanne. Mijn beste vriendin, mijn grote steun en toeverlaat.


Het rozet van Tim Holtz, wat is die toch leuk om te maken.


Deze is voor Ria, mijn schoonzus, die naast ons woont. 


Deze is voor Roswitha (Sweet), mijn lieve  humoristische vriendin.


Lenny, mijn nicht, krijgt deze. Zij woont verderop in de straat.


Last but not least, deze is voor Paula, mijn komische lieve vriendin.
Ik ben dankbaar met al deze  lieve mensen om mij heen.
Nico, een vriend van ons, heeft mij een spoedcursus fotograferen gegeven, zodat mijn kaartjes iets beter op het blog komen te staan.
Mijn foto's mislukten steeds. 
Mijn man en kinderen krijgen ook ieder jaar een kaart.
Ik zelf vind Valentijn helemaal te leuk.
Ik vind het lief dat jullie langs zijn geweest op mijn blog en de moeite hebben genomen om mijn blog te bekijken.
Dank jullie wel en een heel fijne week.

♥♥♥






handtekening

22 reacties:

Aletta on 13 februari 2012 om 12:48 zei

Wat een leuke tasje allemaal, mooi gemaakt.

Alvast een gezellige valentijsdag morgen en natuurlijk een leuke verjaardag met je dochter.

Groetjes Aletta

Irene on 13 februari 2012 om 13:04 zei

Het is behoorlijk stil aan jouw kant maar jeetje mina, dat maak je nu in 1 keer wel helemaal goed met deze beeldige creaties!!!! Dat zijn morgen weer heel veel blije gezichten Lieb!!!!

Liefs, Irene

Ilse on 13 februari 2012 om 13:10 zei

Wauw!!! Jij hebt hard gewerkt!!
Kei gaaf!! Mooi gemaakt!! Noem dat maar een creatieve dip?!?!?
Sprakeloos!!

Fijne Valentijnsdag en alvast van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!
Geniet ervan!!

x ilse

GerJanne on 13 februari 2012 om 13:16 zei

Ha Liebje,

tjonge wat ben jij druk geweest voor Valentijn! Wat een leuke tasjes en wat zullen de dames verrast zijn als ze dat dan je krijgen! En groot gelijk, hoor, dat je niet voor iedereen iets kunt maken. En al helemaal niet als je niet zoveel zin hebt om te freubelen. Ik hoop dat je je elke dag wat beter gaat voelen en de zin weer terugkomt.
Als ik dat geweten had, dat je het zo leuk vindt.....nou ja, misschien volgend jaar......
Dubbelleuk trouwens als je dochter jarig is. Mijn moeder is morgen ook jarig, maar aan Valentijn doen we niets in het bijzonder. Ik heb dit jaar wel wat bedacht, maar dat zie je wel als je mijn blog deze week of in het weekend bezoekt.

Groetjes en blij weer even wat van je te horen. Vorig weekend steeds even aan je gedacht. Geen idee waar je woont, want ik heb geen adres, maar wij waren in Bergen, weekendje weg met zijn tweetjes, heerlijk!!

GerJanne

Marjon van Riet-Solleveld on 13 februari 2012 om 13:20 zei

Hoi Lieb,

Volgens mij ben jij uit je winterdip en heb je een inhaalslag gedaan. Wat een prachtige dingen heb je gemaakt. Super mooi.

Liefs Marjon

Ans S. on 13 februari 2012 om 14:14 zei

Wat heb jij veel prachtige tasjes gemaakt, wat een werk.
Gefeliciteerd met je dochter.

Groetjes Ans

Ellen on 13 februari 2012 om 23:45 zei

Nu snap ik waar jij gezeten hebt de laatste weken; achter je hobbytafel, jeetje wat een leuke tasjes...! Die zin komt vanzelf wel weer, wacht maar af...
Groetjes Ellen

M@rjan on 14 februari 2012 om 00:29 zei

Je maakt er veel werk van! Je tasjes zijn schatjes! Mooi gemaakt en vast goed ontvangen door de krijgers. Ik doe er in tegenstelling tot jou helemaal niets aan.

Groetjes, Marjan

SandraW on 14 februari 2012 om 02:29 zei

Lieve Lieb!
Ik heb je een award gegeven, mocht je het leuk vinden.
Op te halen op mijn blog.

Liefs&knuf, San

Tineke on 14 februari 2012 om 02:35 zei

Oohh wat supermooi zijn je tasjes!!!
Gefeliciteerd met je dochter.
Groetjes Tineke

corry'kaart on 14 februari 2012 om 03:39 zei

hoi liberta
wat een geweldige reeks van pracht tasjes heb je gemaakt zal best veel werk in hebben gezeten,maar je maakt zo wel iedereen blij!
groetjes van corry

SandraW on 14 februari 2012 om 03:53 zei

En je kadootjes zijn prachtig! leuk om te maken, om weg te geven en om te ontvangen!

Lieve valentijnsgroeten, San

Leny Hempen on 14 februari 2012 om 05:37 zei

Wat een prachtige tasjes Liberta.
Echt schitterend.
Van harte gefeliciteerd met Je Dochter haar verjaardag.

Gr Leny Hempen

Corrie on 14 februari 2012 om 07:36 zei

Gefeliciteerd met je dochters verjaardag!!!
Wat een super leuke tasje heb je gemaakt Liberta
ze zijn stuk voor stuk geweldig!!!

Groetjes Corrie

Sandra's Scrapsels on 14 februari 2012 om 07:42 zei

Daar ben je weer!!! En hoe!!! Je bent lekker bezig geweest zeg!! Je tasjes zijn stuk voor stuk plaatjes en wat ontzettend lief van je!!

Van harte gefeliciteerd met je dochter!!
Een fijne dag gewenst!

Liefs, Sandra (die heeeel blij is met zo'n superfan!).

HenP Produkties on 14 februari 2012 om 10:44 zei

Hoi Lieb,
Wat ben je toch weer goed bezig, ik vind ze allemaal mooi, maar mijn voorkeur gaat naar die voor Ria, mooi kleurtje.
De felicitaties voor je dochter.

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde & Petra

Nicole on 14 februari 2012 om 11:33 zei

Welkom terug in blogland met zoveel mooie tasjes. Da theb je hem toch maar mooi geflikt ondanks alles!! Ze zijn supergaaf. Ook van harte gefeliciteerd met je dochter. Liefs, Nicole

Marlies on 14 februari 2012 om 12:39 zei

Oh wat heb je super mooie tasjes gemaakt!! Stuk voor stuk zo mooi! Wij doen niets met valentijnsdag maar het is wel een heel leuk idee dat jij naar al je dierbaren een kaartje stuurt! Ook gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. groetjes, Marlies

Glenda de Heide on 15 februari 2012 om 10:17 zei

Hoi Liberta,

Wat een super mooie tasjes zijn het geworden.
Hier is iedereen wel blij mee.
Nog gefeliciteerd met je dochter.

Veel liefs Glenda

Glenda de Heide on 17 februari 2012 om 10:37 zei

Hoi Liberta,

Bij deze wil ik je vertellen, dat ik je een award heb gegeven. Hij is te vinden op mijn blog.

Veel liefs Glenda

Ans on 21 februari 2012 om 05:30 zei

hoi lieb
whahaha ik had jouw er ook al een gegeven kijk maar op me blog :P:P:P
gaaaf zeg
liefs,ans xx

José on 22 februari 2012 om 00:29 zei

Wat lief Lieb dat je hem ook aan mij geeft! Ik heb in de loop der tijd meerdere awards gehad en over mezelf verteld. Hoop dat je het niet heel erg vind dat ik dat nu niet doe. Ik zet het em wel in mijn sidebar met jouw naam!
Groetjes, Jose

Een reactie plaatsen

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates