Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

donderdag 8 maart 2012

Paas traktatie

Gepost door Liberta op donderdag, maart 08, 2012
Hai medebloggers welkom op mijn blog, leuk dat jullie er zijn en nog bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige post. 
Dit keer heb ik een tractatiedoosje gemaakt en het patroon komt, hoe kan het ook anders van Sandra.

Ik heb het gemaakt voor de Paas,had alleen nog geen eitjes in huis , is maar goed ook anders eet ik ze toch allemaal maar steeds op. De tractatie zit er daarom nog niet in.


Dit is de voorkant. Weet iemand hoe je die strik beter kan krijgen?
Ik bedoel het ene lusje is naar binnen het bewerkte deel.
Ik krijg het niet voorelkaar om allebei de bewerkte delen naar buiten te krijgen.


De achterkant met een leuke Magnolia stempel.
Ik wens jullie allemaal weer veel knutselplezier. 


handtekening

21 reacties:

SandraW on 8 maart 2012 om 23:47 zei

Prachtige creatie, Lieb! Heel leuk gemaakt en echt een paas-sfeertje!
Qua goede strikjes maken heb ik zo 1-2-3 geen tips, maar probeer het eens via YouTube, daar heb je meteen filmpjes hoe het moet en kun je meteen meedoen, door tussendoor de film stop te zetten.

Liefs, San

p.s. doe je nu wel of niet mee met mijn candy? Kon het niet uit je reactie opmaken nl. :-D

Sandra's Scrapsels on 8 maart 2012 om 23:51 zei

Suuuuuupers zeg!!! Weer helemaal mooi Lieb!!
Ik loop ook altijd zo te klunsen met die strikjes...je schijnt het met een vork wel een beetje handig te kunnen strikken, maar ik denk altijd maar...het moet toch weer losgemaakt worden in de meeste gevallen hihihi.

Liefs, San

Anneke. on 8 maart 2012 om 23:58 zei

Goed om weer creaties van je te zien, Lieb! Jou paas ceaties zijn erg leuk!!Vooral de bovenste vind ik heel mooi.
Groetjes Anneke.

Mirande on 9 maart 2012 om 00:37 zei

Hoi Liberta,
Ik heb dit leuke patroontje ook van Sandra alleen ben ik er nog niet mee aan de slag gegaan. Jouw paasdoosje ziet er prachtig uit. Tja dat strikken dat blijft lastig. Ik zit er ook altijd mee te friemelen maar hoe ik het uiteindelijk doe geen idee. Maar met of zonder gedraaid lusje het ziet er super uit hoor.
Groetjes Mirande

arjette on 9 maart 2012 om 01:24 zei

Ooohhh wat super schattig!!! Erg leuk!!!
En wat betreft je strik: ik maak de mijne altijd met een bow-easy, dat werkt perfect, geeft hele mooie strikjes met aan allebei de kanten het lint (of wat je ook gebruikt) met de goeie kant naar buiten.

gr. arjette.

Karin on 9 maart 2012 om 03:14 zei

Wat een schattig doosje! En de bow-easy schijnt inderdaad heel handig te zijn voor strikjes!

Tineke on 9 maart 2012 om 03:41 zei

Wat een prachtige paascreatie!!!
Als je de goede kanten naar buiten wil laten komen, draai ik het lint bij het strikken. Lastig om het uit te leggen... voordoen is makkelijker. Succes!
Groetjes Tineke

corry'kaart on 9 maart 2012 om 05:16 zei

hoi liberta
wat een lief schattig doosje en net als vele heb ik ook vaak moeite met de strikjes maar nu gebruik ik een plankje met 7 gaatjes en 4 losse stokjes,dat is voor de grote van de strik en nu gaat het wat beter en ook op you tube is er veel over te vinden!
groetjes van corry

Corrie on 9 maart 2012 om 07:23 zei

Wat een mooie paasdoosjes Liberta, voor losse strikjes gebruik ik de strikjesmaker, maar voor strikjes vast aan een object loop ik ook altijd te rotzooien.

Groetjes Corrie

M@rjan on 9 maart 2012 om 07:33 zei

Mooi doosje!! Zop lief. Ik heb ook een bow easy, perfect ding!

Groetjes, Marjan

Leny Hempen on 9 maart 2012 om 07:52 zei

Dat ziet er schatig uit liberta.
Echt super lief.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Angelique on 9 maart 2012 om 07:59 zei

Wat een leuke paas traktatie.
Erg mooi gemaakt.

Veel liefs Angelique

GerJanne on 9 maart 2012 om 12:45 zei

Ha die Liebje,

wat een leuk en lief doosje!! Echt in de paaskleurtjes. Heel erg mooi gemaakt.
Ik heb een strikjesmaker gekocht en hoewel daar wel makkelijk strikjes mee te maken zijn, weet ik even niet of de lussen gedraaid zitten. Denk het eigenlijk niet. EN de strikjesmaker kost nog geen 4 euro.
Groetjes,

GerJanne

Marlies on 10 maart 2012 om 05:19 zei

Wat een mooie paas doosje heb je gemaakt!! Leuk model en hele mooie details!! Fijn weekend, groetjes, Marlies

Christa on 10 maart 2012 om 11:37 zei

Hoi Liberta , ik wil je bedanken voor je lieve reactie op mijn blog. Dat doet me goed.... Net als je vrolijke paasdoosje. Erg mooi. Zie ik je nog op de beurs in Den Bosch ?? Ik ben er op de vrijdag. Lieve groetjes van Christa.

Ans S. on 10 maart 2012 om 12:15 zei

Wat een super mooi paasdoosje.

Groetjes Ans

Nicole on 11 maart 2012 om 11:57 zei

Heel leuk paasdoosje. Errug leuk model. Je vorige post is ook echt een schatje!! Liefs, Nicole

Marrie on 12 maart 2012 om 14:29 zei

Hallo Liberta,

Wat heb je dat leuk gemaakt.
En wat ben je sterk ik heb al 2 zakjes met eieren op bha ha ha.
Ook toevallig ik heb met de zelfde stempel en papier een kaart gemaakt zo zie je maar die van jou vind ik ook super.

Groetjes Marrie

Johanna Visser on 13 maart 2012 om 00:13 zei

Hihi Blogger met zijn kuren. Ik moet altijd even checken als ik aan een candy of challenge meedoe. Schrijf me in en ineens ben ik weer weg. Bedankt voor je reactie. Dit paasdoosje is echt super geworden. krijg al helemaal zin in de lente en in eieren zoeken.

Liefs johanna

marja on 13 maart 2012 om 12:01 zei

Wat een super leuk paas doosje, heel leuk modelletje!! Ben blij dat ik niet de enige ben die paas eitjes niet kan weerstaan haha.

Lieve groetjes Marja.

Desirée-ScrapDees on 13 maart 2012 om 14:31 zei

oh wat een lievertje zeg echt mooi geworden joh!

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates