Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

vrijdag 30 maart 2012

tulp

Gepost door Liberta op vrijdag, maart 30, 2012
Hallo Bloggers, leuk dat jullie er weer zijn.
Lees altijd met heel veel vreugd jullie reacties.

Dit keer weer een patroon van Sandra
Dit patroon stond ook in het Magnolia ink.
Het was weer leuk om te maken, al stoei ik elke keer weer met het patroon. 
Ik heb zo'n lieve man die mij dan helpt als ik het niet helemaal snap.
Dit is de voorkant van de tulp hier kan je hem ook mee open maken.

Aan het touwtje met kralen trek je hem open en dan kom je de heerlijke Paaseitjes tegen waar ik nog steeds van af kan blijven. 
Tja dames is ben al anderhalve kilo kwijt.
Desirée heeft mij geinspireerd, zij is zo goed afgevallen. Vind ik toch een top prestatie.


Hier is de zijkant gepimpt met een magnolia stempel.


 De tekst met Prettige Paasdagen mag niet ontbreken, net als het konijntje.


Nog een stempel van Magnolia, allemaal uit een eerdere serie.


Ik wens jullie weer het allerbeste en heel veel knutselplezier.
♥♥♥

handtekening

21 reacties:

Annette on 30 maart 2012 om 11:53 zei

Gave tulp! Heel erg mooi gedaan!xoxo Annette

Noriko on 30 maart 2012 om 11:56 zei

Handig he die mannen.
Ik heb er ook zo één als het te ingewikkeld wordt trek ik aan de bel en mag manlief erbij komen.
Ik had de tulp al gezien en vind hem super leuk!
Zelf heb ik nog de flexi tulpen van een paar jaar terug van Marianne D.
Ik ga daar maar weer eens mee stoeien.
Acj joh even doorzetten.
Ik ben inmiddels 31 kilo kwijt en ben 5 maten geslonken.
Het kan echt, en ik was ook verslaafd aan chocolade.
Dus Lieb doorzetten hoor je kan het!!
En ik weet uit ervaring hoe moeilijk of het is.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

GerJanne on 30 maart 2012 om 12:31 zei

Hee Liebje,

wat leuk weer iets van je te lezen!! En wat ben je goed in die patronen zeg! De tulp is helemaal leuk! vernuftig bijna, door pas eitjes te kunnen snoepen als je aan de kraal trekt! (trek maar aan het kraaltje dan gaat de tulp vanzelf open..!! hihihi)
En wat goed dat je al kilo's kwijt bent zeg! Ga door he!!

Liefs,
GerJanne

Ellen on 30 maart 2012 om 12:31 zei

Schattig doosje Lieb!
Groetjes Ellen

Ans S. on 30 maart 2012 om 14:08 zei

Wat een leuk paasdoosje, ik vind het model bijzonder mooi.
Wat goed dat je al enkele kilo's kwijt bent, vooral doorgaan.

Groetjes Ans

Karin on 31 maart 2012 om 00:19 zei

Wat een leuk paasdoosje zeg! Succes met afvallen, ga zo door!

Irene on 31 maart 2012 om 01:48 zei

Jeetje, jij gaat ook niet voor het eenvoudige, wat prachtig Lieb!! Ik haak echt af bij die ingewikkelde patroontjes want ook al doe ik wat er staat....het past nooit LOL!!!! Goed dat je van het lekkers kunt afblijven. Weet je wat.........hier is nog geen eitje in huis geweest in tegenstelling tot andere jaren waar ze al op tafel staan zodra ze in de winkel liggen. Na de operatie en het verplichte niets doen ben ik natuurlijk weer aangekomen, dus niet snoepen en fanatiek sporten en de eerste kilo is er gelukkig weer af.......nog 4 te gaan!!!!! Helaas val ik van tuinieren en huis poetsen helemaal niet af, hihihi!!!

Liefs, Irene

HenP Produkties on 31 maart 2012 om 02:14 zei

Hoi Lieb,
Ik had het al gezien in de magnolia ink en toen vond ik het al mooi, maar het zag er wel moeilijk uit, dus daar waag ik me niet aan. Het is supermooi geworden. Is het een moeilijk dieet?? Als de kilo's er maar af vliegen... Ga zo door.

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

Leny Hempen on 31 maart 2012 om 03:15 zei

Hoi Liberta
Dat ziet er super leuk uit.
Echt geweldig.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

corry'kaart on 31 maart 2012 om 04:01 zei

hoi liberta
geweldig deze tulp, zelf heb ik het patroon ook gekocht maar nog niets mee gedaan:-))
en veel succes met de lijn en geloof mij als je het wilt dan kan je het ook(zelf 36 kg kwijt)
groetjes van corry

Riet on 31 maart 2012 om 06:54 zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Liberta.

Liefs Riet.

Marlies on 31 maart 2012 om 08:11 zei

Wat een super mooie paas creatie heb je gemaakt!! Een heel leuk model, lijkt me wel ingewikkeld maar wat een super mooi resultaat! groetjes, Marlies

PS je vroeg om het patroon van mijn criss cross kaart. Dat heb ik niet maar als je op internet zoekt dan vind je wel diverse, dat heb ik ook gedaan. De maten pas je aan zoals jij ze wilt.

Angelique on 31 maart 2012 om 08:24 zei

Wat een leuke tulip doosje.
erg leuk gemaakt.

Veel liefs Angelique

Tineke on 31 maart 2012 om 11:55 zei

Wat prachtig is de tulp met de leuke verrassingen!
Groetjes Tineke

José on 31 maart 2012 om 12:17 zei

Wat een leuk tulpendoosje heb je gemaakt Liberta, met hele mooie versieringen en knap dat je van de heerlijke vulling af kunt blijven, hier vliegen de paaseitjes zo in de mond, moet ze eigenlijk ook niet neerzetten!
Groetjes van José

marja on 31 maart 2012 om 13:01 zei

Wat een onwijs leuk tulpen doosje heb je gemaakt Liberta, ziet er prachtig en heel lekker uit!

Lieve groetjes Marja.

Desirée-ScrapDees on 1 april 2012 om 00:40 zei

prachtig die tulp zeg echt mooi! En ben blij dat ik je inspireer joh, het begin is er al, goed van je!

Nicole on 1 april 2012 om 01:05 zei

Schitterende creatie, Lieb!! Kan me voorstellen dat je daar een beetje hulp bij nodig hebt gehad. Suc6 met het lijnen. En wie weet treffen we elkaar een keer. Liefs, Nicole

Sandra's Scrapsels on 1 april 2012 om 03:59 zei

Gaaaffff!! Wat een heerlijke Paastulp heb je weer gemaakt Lieb! Ziet er weer tip top uit hoor! Prachtig zo in het zachte geel!! Natuurlijk heb ik je uitwerking weer aan mijn voorbeeldpagina toegevoegd (kan bijna wel een aparte pagina voor je aanmaken haha!).

Wat super goed van je dat je van de paaseitjes af kunt blijven!! Hier komen ze ook niet in huis haha. Nou ben ik niet zo'n snoeperd (al zou je het wel zeggen haha).
Zet um op meid!! je kan het!!

Nou, ik kijk alweer uit naar je paaseischuifcreatie!!

Liefs, San

Liefs, San

Corrie on 1 april 2012 om 07:50 zei

Hoi Liberta
Ten eerste bedankt voor je lieve reactie op mijn blog en je hebt het goed hoor ik ben inderdaad ziek, er komt momenteel helemaal niets uit mijn handen maar goed dat komt wel weer.

Wat een super mooie paascreatie heb je gemaakt zeg, ik ben er helemaal weg van. Succes met lijnen.

Liefs Corrie

scheetje on 1 april 2012 om 10:35 zei

Hai libertha
wat ontzettend leuk is de tulp geworden, echt super, en succes met afvallen je bent al super goed bezig
veel liefs en groetjes tini

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates