Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

zondag 29 april 2012

Klomp

Geplaatst door Liberta op zondag, april 29, 2012
Hai, alle medebloggers. Wil eerst ff sorry zeggen dat ik niet meer zo vaak op jullie blog kom om naar jullie mooie creaties te kijken. "IK BEN VERSLAAFD", aan spelletjes op Facebook. Hier gelijk een waarschuwing BEGIN ER NOOIT AAN :).
Heb mij over laten halen door een dochter van mijn vriendin, maar meiden het is gruwelijk. Dan denk je: "Dan stop je er toch mee", NEEEEE, te verslavend. Je wilt constant je koninkrijk uitbreiden.
Ok, dus ik hoop dat het een waarschuwing is, maar als jullie toch spelen en vooral "Hidden Chronicles of Castle Ville" maak mij dan je buur, want daar verdien ik weer energie mee en meer grond. Mijn dochter zegt dat het vanzelf weer overgaat, pffffff hopen maar. hahahah.

♥♥♥
Heb tussen de verslaving door  nog een klomp gemaakt voor de buren, tevens vrienden van ons. Zij zijn 27 jaar geleden getrouwd en zij zijn als boer en boerin begonnen in Groningen. Nu zag ik dit klomp-patroon bij Sandra en vond dat een mooie creatie voor de buren.
♥♥♥


Het zoenende paartje heb ik gekocht bij de Xenos.
Op de voorkant een knipvel met een hart eronder.



 De zijkanten




Voor  andere vrienden van ons heb ik deze sokken gebreid.
Voor de man sokken en voor de vrouw een sleutelhanger-sok.


Ik wens iedereen een heel fijne zondag. Wij gaan vanmiddag naar Cirque du Soleil.
En morgen een heel fijne en mooie Koninginnedag toegewenst.

♥♥♥



handtekening

27 reacties:

Bloesemfee on 29 april 2012 om 04:56 zei

Wat een leuke klomp! Ik speel ook castle ville, dus ik ga je toevoegen.

Bloesemfee on 29 april 2012 om 05:00 zei

Ik kan je niet vinden op FB, wil je mij toevoegen? Ik ben te vinden onder marlies kuiper. Dank!

Noriko on 29 april 2012 om 05:01 zei

Ik dacht al waar is Lieb, maar nu komt de aap uit de mouw of uit de klomp of uit de sok. hihi

Ja je klomp is super!
Ik had het patroontje gezien bij Sandra.
Je uitwerking is heel leuk geworden.
Nou sterkte met je verslaving of wordt het afkicken?????

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Irene on 29 april 2012 om 05:10 zei

SCHAAM JE, WHAHAHAAAAAAAAAA! Ik heb een Gameboy Lieb en daar kon ik ook niet mee stoppen als ik midden in een spel zat, veel te laat naar bed en dan niet slapen omdat ik gewoon door ging met de raadsels en gevechten, hhihi!!! Dus ik heb er alle begrip voor maar ben toch blij dat we weer even iets heel leuks te zien krijgen op je blog!!!

xx Irene

Marrie on 29 april 2012 om 05:15 zei

Hallo Liberta,

Zeg mij wat ook ik ben verslaafd aan een spel(Ice Age)zo leuk spel waarschuwing als je niet veel tijd heb niet aan beginnen ha ha ha.
Maar je klomp en je sokken zijn weer leuk.

Groetjes Marrie

Annette on 29 april 2012 om 06:33 zei

Hoi Hoi, nog een verslaving erbij. Dat kan bij mij niet meer hoor. Dan krijg ik het met mijn mannetje aan de stok. Nu kijkt hij al bezorgd als ik om half 2 'snachts nog even moet kijken naar reacties omdat ik de hele dag hem geholpen heb en toch nog even wil weten wat iedereen ervan vindt. LOL!
Maar goed. Suc6 met deze leuke bezigheid en je moet maar bedenken: je bent van de straat. Het komt wel goed schatje en drink even aan je roosviceedrank ha ha.
Fijn weekend!
xoxo Annette

nicolet on 29 april 2012 om 06:56 zei

Ziet er geweldig uit Lieb!
Groetjes nicolet

Sandra's Scrapsels on 29 april 2012 om 06:58 zei

Hahaha Junkie!!! Nu weet ik waarom je zo achter loopt haha! Maar je hebt nu tijd om het een beetje in te lopen haah.
Meis, je klomp is weer fantastisch hoor!! Helemaal goed zo in de Hollandse kleurtjes en het boerenpaartje voorop!! Ook de kleine klompjes aan de zijkant zijn super gevonden!! Een plaatje weer hoor!!

Liefs, San

p.s. ze staan er weer bij in mijn Klompenwinkel haha!!

corry'kaart on 29 april 2012 om 07:05 zei

hoi liberta
iedereen heeft wel een verslaving:-)
wil je de mijne even weten?
computeren-gameboy en de ergste ROKEN!! maar als we er maar plezier in hebben en je klomp en sokken zien er toch prachtig uit ondanks je verslavingsoogjes,hi,hi
groetjes van corry

Leny Hempen on 29 april 2012 om 09:14 zei

Wat knap Liberta dat Je met zo'n zware verslaving, toch zo iets leuks kan maken en plaatsen.
Ziet er echt geweldig uit.
Maar van elke verslaving moet Je Afkicken hoor.
Ik wens Je heel veel sterkte hihi.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

GerJanne on 29 april 2012 om 10:02 zei

hahaha, die Lieb, wat grappig! Mijn zoon speelt dat ook en ik krijg bijna dagelijks een uitnodiging, maar ik snap er niest van dus ik doe het ook niet. En nu lees ik bij jou dat dat maar goed is ook. Het bloggen is al zo verslavend voor me!!
Je klomp is erg leuk geworden! En ik vind de sokken en de sleutelhanger supergeinig!!
Groetjes enne uitbreiden van je koninkrijk?? Ben je al Koningin? Fijne dag dan morgen! Hahhahaha!!

GerJanne

Corrie on 29 april 2012 om 11:07 zei

Whahahaha die Liberta, nog een verslaving erbij:)

Je klompje is prachtig joh en eigen gebreide sokken wat knap... ik doe het je niet na hoor.

Liefs Corrie

Ellen on 29 april 2012 om 11:35 zei

Schattig klompje Lieb! En bedankt voor de waarschuwing, nee ik ga echt niet spelen op facebook....;-) Dus ik word ook niet je buur....
Groetjes Ellen

Riet on 29 april 2012 om 11:53 zei

Wat een leuke klomp heb je gemaakt zeg.

Liefs Riet.

Tinie on 29 april 2012 om 11:53 zei

Ja Al die spelletjes weten wat, zo heb ik een tijd cityville gespeeld............en als je daar mee gestopt bent is er weer een ander spelletje:)))
Maar even over je andere verslaving: Wat een geweldig leuk cadeautje heb je gemaakt in de vorm van de klomp!! Erg leuk bedacht en mooi uitgevoerd!!
groetjes Tinie

marja on 29 april 2012 om 12:33 zei

Ik had je al gemist! Wat een schitterend klompje heb je gemaakt, super!!
Mijn zoon speelt ook spelletjes op facebook haha, weet dus hoe verslavend het kan zijn :)

Lieve groetjes Marja.

Ans S. on 29 april 2012 om 12:54 zei

Wat een geweldig leuke klomp heb je voor de buren gemaakt.

Groetjes Ans

arjette on 29 april 2012 om 14:05 zei

Hi hi, ik ga er maar niet aan beginnen denk... kom nu al tijd te kort om alles bij te houden LOL
Je klompje is zooooo leuk, geweldig!!!
En die sokken, heerlijk!!!!!

gr. arjette.

Mirande on 30 april 2012 om 01:50 zei

Hoi Liberta,
Wat een geweldige klomp heb je gemaakt. Het kan niet Hollandser op een dag als vandaag. Heel erg mooi. Leuk dat zoenende paartje en die sokken. Bedankt voor je tip hopelijk heb je snel je het spel uitgespeeld waardoor je van je nieuwe verslaving af bent. Maar tot dan geniet er lekker van. Het is ook soms ook gewoon even leuk om iets heel anders te doen.
Fijne koninginnedag.
Groetjes Mirande

Angelique on 30 april 2012 om 08:22 zei

Wat een leuke creaties.
erg leuk gemaakt.

veel liefs Angelique

HenP Produkties on 30 april 2012 om 11:23 zei

Hoi Lieb,

Tja, helaas ben ik ook al zo'n verslaafde, maar dan aan Wordfeud, echt heel erg hahahaha. Moet ik ook mee stoppen, want ik lijk wel zo'n puber die alleen maar met zijn mobieltje speelt, belt of smst.. Nou ja, daar blijf ik weer jong bij hahaha.
En dan toch nog zo'n mooie creatie maken, is toch altijd weer knap en dan ook nog breien erbij. Hoe doe je dat?? Slaap je nog wel hahaha.

Als je tijd hebt, nog heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

Marlies on 30 april 2012 om 11:53 zei

Een super leuke klomp het je gemaakt! Leuk cadeautje! Ook mooie sokken en de sleutel hangertje is een super idee! Succes met het spelen!
groetjes, Marlies

Tineke on 30 april 2012 om 13:01 zei

Superleuk is je klomp!!!
Ik heb er pas ook 2 gemaakt. Heel leuk patroon.
Groetjes Tineke

Christa on 1 mei 2012 om 01:58 zei

Hoi Liberta , wat erg zo'n nieuwe verslaving !! Ik heb dus helemaal niks met spelletjes....gelukkig ! Maar je moet gewoon doen wat je op het moment het leukste vindt. De klomp vind ik wel weer fantastisch !! En dan de sokken....met dat sleutelhangertje ; erg gaaf !! Christa.

Nicole on 1 mei 2012 om 07:34 zei

En genoten bij Cirque du Soleil!! Zal wel, hè?! je klomp is zoooo leuk, net als je sokken en sleutelhanger. Lekker bezig!! Liefs, Nicole

Maudy on 4 mei 2012 om 12:12 zei

probeer je te zoeken op facebook maar kan je niet vinden. Laat ik nou ook met castle ville bezig zijn, zelfs onder de naam van mijn zoontje ;-). Maar prachtige dingen heb je weer gemaakt.

Esmeralda on 27 mei 2012 om 06:50 zei

Hoi Liberta,

Jammer zeg, dat je meer met het spelletje bezig bent dan met knutselen. Je maakt van die leuke dingen !! Die sok sleutelhanger is bijvoorbeeld echt heel leuk...
Ik heb een aantal collega's die ook echt verslingerd zijn aan zulk soort spelletjes, maar ik heb me nog altijd weten te beheersen.

De klomp die je gemaakt hebt is ook echt heel leuk.

Beetje een late reactie, maar ik loop echt heel ver achter met het achterlaten van reacties !

Groetjes,
Esmeralda.

Een reactie plaatsen

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates