Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

maandag 2 april 2012

Paas ei

Gepost door Liberta op maandag, april 02, 2012
Hai lieve bloggers,  zo leuk dat jullie weer de moeite nemen om bij mij te komen kijken.
Ik waardeer dat ten zeerste.
In het bloggen gaat enorm veel tijd zitten maar het is ook zo leuk en inspirerend.

Dit keer heb ik een Paasschuifei (leuk scrabbelwoord) gemaakt. 
Het patroon, hoe kan het ook anders, is van Sandra. zoals jullie weten ben ik daar super fan van.
Zij maakt te gekke en leuke patronen.


 Het gaat bij mij dus nooit helemaal goed zo'n ontwerp maar dat houdt de sjeu erin en het is en blijft handwerk.
Nu had ik het kopje al geplakt, zat ik toch in de knoop met zijn voetjes, die komen nu onder de tekst.
Als ik de voetjes goed doe dan zit zijn kopje weer raar. 


Achterkant een leuk pompoentje gedaan vond ik wel grappig. Dat dient als staart.


Zo ziet het ei eruit als je hem "gepelt" hebt.
Binnen in heb ik nog een tekst geschreven van vroeger over de Paas.
Een ei is geen ei
Twee ei is een half ei
Drie ei is een Paas ei.
Schijnt een deel van een liedje te zijn voor de Paas dat vroeger door Katholieke jongeren werd gezongen als ze eieren (of geld) in hun buurt langs de huizen gingen halen.



Ik wil jullie alvast heel fijne Paasdagen wensen.
♥♥♥

handtekening

20 reacties:

nicolet on 2 april 2012 om 06:49 zei

Ja, echt leuk gedaan!
Groetjes Nicolet

SandraW on 2 april 2012 om 06:50 zei

Wat een liefje, Lieb!
En ook al is hij qua "pasvorm" niet helemaal je-van-het, je hebt er in ieder geval van geleerd, hahaha!
;-)
Ik vind hem geslaagd, hoor!

Liefs, San

marja on 2 april 2012 om 07:35 zei

Wat een super leuk paasei Liberta!!

Lieve groetjes Marja.

GerJanne on 2 april 2012 om 08:26 zei

Ha Liebje,

wat een geweldige creatie!! Superleuk model en je hebt het prachtig uitgevoerd. Echt grappig ook. Dat kleine pomponnetje is echt de finishing touch! Superleuk.
Ja, dat bloggen kost veel tijd, dat is zo, maar het is wel vreselijk leuk!!

Groetjes,

GerJanne

corry'kaart on 2 april 2012 om 08:56 zei

hoi lieb
wat een vrolijk ei erg leuk om te zien! en dat freubelen maakt het juist zo leuk al gaat het de ene keer beter dan de andere keer:-)
groetjes van corry

Mirande on 2 april 2012 om 09:35 zei

Hoi Liberta,
Wat een schattig paashaasje. Ach die voetjes zien er zo ook heel schattig uit hoor.
Het versje wat er binnenin hebt geschreven hoort bij een palmpasen liedje dat de (katholieke) kinderen zingen tijdens de palmpasenoptoch, die ze afgelopen vrijdag weer gelopen hebben. Altijd schattig om zo'n lange rij vrolijke kinderen te zien lopen en zingen met hun versierde palmpasenstok.
Je vorige tulpdoosje is ook een plaatje om te zien. Had je post even gemist in verband met alle verjaardagsstress.
Groetjes Mirande

Sandra's Scrapsels on 2 april 2012 om 10:02 zei

Ooow heeerlijk weer Lieb!! Haha!
Het geeft helemaal niks dat deze schattige paashaas niet helemaal in zijn eitje past, hij is gewoon TE leuk en lief!! Om op te vreten (calorie-arm haha)!!
Hij staat er weer op hoor!

Liefs, San

Ellen on 2 april 2012 om 10:40 zei

Wat is ie grappig lieb! Super leuke kaart!
Groetjes Ellen

HenP Produkties on 2 april 2012 om 11:07 zei

Hoi Lieb, ja hoor, zij is weer creatief bezig, ik ben gek op kaarten maken, maar zo'n project is niets voor mij, gaat bij mij helemaal mis. Ik zie hier niets verkeerd aan, het blijft een snoepie.
Top idee, dat pomponnetje als staartje, maakt het toch weer helemaal af.

Echt weer een Lieb project!!

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

Irene on 2 april 2012 om 11:49 zei

Een meidenhaas, enig Lieb!! Ik heb hem vorig jaar gemaakt en had er ook behoorlijk moeite mee dus er ook maar een eigen draai aan gegeven, hihihi!!!! Hij staat bij mijn nicht in Duitsland en zal ook dit jaar de paastafel wel opvrolijken.

Liefs, Irene

Patrice on 2 april 2012 om 12:10 zei

Te gekke kaart Lieb! En zeer mooi uitgewerkt!!

Tineke on 2 april 2012 om 13:45 zei

Wat een schattige paashaas! En maakt het uit dat er iets mis ging? Iemand die het niet weet, ziet het niet. Dus niks zeggen :-)
Groetjes Tineke

Ans S. on 2 april 2012 om 14:11 zei

Wat een grappige creatie heb je er van gemaakt, erg leuk. Jij ook fijne paasdagen.

Groetjes Ans

M@rjan on 3 april 2012 om 00:38 zei

Zo te horen is het nog niet zo eenvoudig. Maar ik zie niks van je "iets niet helemaal goed" hoor.
Je haasje ziet er schattig en erg leuk uit!

Groetjes, Marjan

Corrie on 3 april 2012 om 03:24 zei

Wat een schattig eitje...heel erg leuk
Liefs Corrie

Christa on 3 april 2012 om 14:15 zei

Hoi Liberta , wat een grappige kaart !! En ook ik zie helemaal niks dat fout is gegaan.... Ik wens jou ook alvast hele fijne paasdagen !! Christa.

José on 3 april 2012 om 14:36 zei

Wat leuk Liberta, dat heb je mooi gemaakt
Groetjes van José

Nicole on 4 april 2012 om 01:01 zei

Je hebt je weer heerlijk uitgeleefd, zie ik. Wat een scheetje, zeg!!! Liefs, Nicole

Mary's Creatieve verslavings Blog on 4 april 2012 om 22:02 zei

Hoi Lieb,

wat een leuke grappige kaart heb je hier gemaakt, geweldig!

Creatief liefs,

Mary

Annette on 10 april 2012 om 07:16 zei

Nu op de ene foto is het er nog 1 en dan op de tweede foto zijn er al 2konijnen. Ze vermenigvuldigen zich snel hoor bij je.
Leuk TIlda bovenop de rug van het konijn.
xoxo Annette

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates