Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

zondag 29 mei 2011

Ynez

Gepost door Liberta op zondag, mei 29, 2011


Abcdefghijkl
Hai Hai , Leuk dat jullie mijn blog weer bezoeken. Ook heel leuk als jullie een reactie achterlaten.




Een kaartje gemaakt op deze regenachtige zondag voor mijn vriendin Ynez.
Ik ben zo danbbaar en blij dat Ynez mijn vriendin is en dat we alles samen delen.
Ik ben een gezegend persoon met zulke warme vriendinnen om me heen.
Dit kaartje heb ik paars gemaakt omdat Yn dat een  mooie kleur vindt.
Ik heb eens een heel andere stempel gebruikt, een Sugar Nellie Faith.
Vind deze stempels heel schattig.
Het meisje is ingekleurd met Copic Sketch Markers en het papier is van een Action blok.
De bloem en meeldraad en glasparels zijn van het Scrapdepot.
Bovenop heb ik een tag gemaakt met mijn Silhouette en daar de tekst in gezet:

" Side by side or miles apart
Good friends are always
Close to the heart".

Deze is erin geprint.
In het midden zit een Doily mal (van Anki creatief) 
Op de hoek zit een Charm.  

                  
                               Heel veel liefs, Lieb
handtekening

1 reacties:

Anoniem zei

Hoi Lieb,

Wat een mooie kaarten allemaal.

Ik was je blog helemaal vergeten tot dat ik je mailtje tegen kwam.
Ik vind je super creatief!!

Ga vooral door met leuke dingen maken en we houden contact.

xxxx Judith

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates