Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

maandag 19 september 2011

Duo Challenge 9

Gepost door Liberta op maandag, september 19, 2011
Hallo bloggers. Wat leuk dat jullie zulke lieve berichtjes achterlaten op mijn creaties.
Zo ook weer op het geboortekaartje van mijn broer en schoonzus.
Ik kan het wel tig keer overlezen wat jullie voor leuks en liefs schrijven.


Nu heb ik een creatie gemaakt voor de duo challenge 9. http://duo-challenge.blogspot.com 
Een doosje in elkaar knutselen.
Lieb is aan de gang gegaan en heeft deze voor haar zus Charlot gemaakt.
Zij is namelijk volgende week jarig.
Nu ben ik natuurlijk een beetje suf en heb haar naam die met de Silhouette uitgesneden is, niet correct op het doosje geplakt.
De R had nog voor het knoopje gemoeten maar ik heb het heel suf achter het knoopje geplakt.
Er af peuteren ging niet meer, tja het is en blijft handwerk hihihihi.


 Maja papier "Life in the country" heb ik voor dit doosje gebruikt.
Het blijft super mooi papier.
De knoopjes dienen als slot op het doosje.


De tekst is uitgesneden met de Silhouette en het stempeltje is kleiner gemaakt zodat het op het doosje paste.


Het hengsel is versierd met vlinders van een pons die ik geleend heb van Jeanne mijn vriendin.
De naam ervan weet ik niet.
Wat moois in het doosje stoppen en mijn zus er blij mee maken.








handtekening

17 reacties:

Noriko on 19 september 2011 om 10:01 zei

Hoi Lieb,

Ik vind het een schattig doosje.
Mooi bewerkt en prachtig papier.
Ach en die letter het is dat je het zegt want het was me nog niet opgevallen.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Diana on 19 september 2011 om 10:12 zei

Wat een prachtig doosje is dat geworden, Lieb!!
En inderdaad, super mooi papier, dat Maja papier. Ik blijf het ook keer op keer weer gebruiken.

Liefs Diana

Marjan on 19 september 2011 om 11:14 zei

Handwerk ...liefdewerk en zeker is dit geval! Heel erg leuk en mooi doosje voor je zus!

Groetjes, Marjan

Lenie Hempen on 19 september 2011 om 11:52 zei

Hoi liberta

Wat een prachtig doosje.
Echt super lief en mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Ellen on 19 september 2011 om 12:24 zei

Wat een gaaf kado is dit geworden Liberta! Prachtig afgewerkt hoor!

Groetjjes Ellen

Ans S. on 19 september 2011 om 13:44 zei

Je doosje ziet er geweldig uit, hier zal je zus wel blij mee zijn, stop er maar iets heel lekkers in.

Groetjes Ans

arjette on 19 september 2011 om 14:54 zei

Wat superleuk zeg!!!

gr. arjette.

GerJanne on 19 september 2011 om 17:32 zei

Hoi Liebje,

wat een geweldig doosje!! Wat zal je zus daar blij van worden. Het papier is inderdaad schitterend. En ach, die naam, zo heb je de letters wel mooi verdeeld.
Ben wel nieuwsgierig wat je erin hebt gestopt. Een cadeau, iets lekkers???
Groetjes,

GerJanne

Cornelie on 20 september 2011 om 04:27 zei

Mooi gemaakt hoor! Prachtig papier! Dat zal ze je toch wel vergeven?! Vind het wel wat hebben!
Groetjes Cornelie

Corrie on 20 september 2011 om 06:11 zei

Hoi Liberta
Wat een geweldig mooi doosje, wat mooi zeg zo met dat maja papier.
Groetjes Corrie

Maris on 20 september 2011 om 07:18 zei

super leuk gemaakt zeg xx

Marlies on 20 september 2011 om 11:50 zei

Een super mooie doosje! Het Maja papier blijft ook mijn favoriete papier soort!
groetjes, Marlies

José on 21 september 2011 om 09:32 zei

Hihihi Lieb, ik moet wel lachen om je met humor geschreven verhaal. Erg leuk om te lezen!
Groetjes, Jose

José on 21 september 2011 om 09:34 zei

Wat een snoezig doosje zeg. Wel knap dat je kunt lachen om je foutje. Never mind, het is idd handwerk.
Erg mooi gemaakt.
Groetjes, Jose

Christa on 22 september 2011 om 00:21 zei

Hoi Liberta , wat een gaaf doosje heb je gemaakt !! En ik moest wel lachen om je plak-incidentje....Maar zo kunnen ze idd. zien dat het handwerk is. Creatieve groetjes van Christa.

Bernadet on 22 september 2011 om 10:37 zei

wat een gaaf doosje heb je voor Charlot gemaakt Lieb!!
Zal je zus vast superblij mee zijn

Cathy on 5 oktober 2011 om 07:35 zei

Wat een leuk en lief doosje heb je gemaakt! Ziet er prachtig uit...

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates