Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

dinsdag 20 september 2011

Tag

Gepost door Liberta op dinsdag, september 20, 2011


Hai allemaal ik ben getagt door GerJanne.
Daar ben ik wel zeer vereerd door vind het ontzettend leuk.
Nu nog even bedenken wat ik allemaal over mezelf  ga vertellen.
Hebben jullie even want dat is een heleboel. Denk dat ik aan tien punten te kort kom.  hihihihi



  1. Ik ben een ontzettend huisje boompje beestje typ. Heel verknocht aan onze woonplaats Velsen Noord  en daar wil ik zeker niet weg .
  2. Ren is al 29 jaar mijn man en we hebben  twee heerlijke meiden, Samantha en Manouk waar wij ontzettend trots op zijn en heel veel van houden. Daarnaast hebben wij een leuke Labrador, Teun, de goedheid zelve. 
  3. Jeanne, Ynez, Roswitha en Paula zijn mijn beste vriendinnen, heerlijke meiden waar ik ontzettend van hou. Met Jeanne doe ik echt alles. Wij breien sokken samen wij hebben op het smartlappenkoor gezeten. Op Franse les. Wij scrappen en maken kaartjes samen en we lopen hard samen.
  4. Wij doen ook aan loopjes mee voor het goede doel.  5 Kilometer  lopen we altijd. Ik hou van aandacht en ik zeg dan altijd: "Je kan twee dingen doen, je komt als eerste over de finish of als laatste". Dus wij zijn altijd de laatste. (ook omdat we niet harder gaan hoor). Maar aandacht krijg je wel en we worden altijd met een groots onthaal binnen gehaald.
  5. Afvallen is mijn tweede hobby. Ik ben hier al "honderd" jaar mee bezig maar ben zo sterk als een nat vloeitje in de wind, dus jullie berijpen het al.
  6. Dyslectie is mijn handicap, dus mijn  man verbetert al mijn blog verhalen.
  7. Ik ben een bourgondisch typje (vandaar mijn gewicht) en hou niet van eten koken, terwijl mijn gezin zegt dat ik lekker kan koken. 
  8. Iedereen kan altijd bij ons langs komen waaien, de deur staat altijd open. Vet gezellig vind ik dat. Mijn vriendinnen komen zeker elke dag ff langs voor een bakkie (vandaar dat ik niet wil verhuizen want dan ga ik dat gruwelijk missen).
  9. 's Avonds lees ik graag boeken voor het slapen gaan of los ik cryptogrammen op zodat mijn hoofd leeg raakt van de dingen van de dag. Vaak valt mijn neus dan op mijn boek en snurk ik al voordat de puzzel af is. 
  10. Iedereen op de blog  bewonder ik ontzettend om hun creaties en dat zij de tijd nemen om  lieve berichtjes achter te laten 

Wie ik ga taggen.


Leny Hempen, weet dat zij geen blog heeft maar zij laat altijd bij iedereen elke dag lieve berichtjes achter.

Het is niet verplicht om hieraan mee te doen. 



handtekening

13 reacties:

Desirée-ScrapDees on 20 september 2011 om 22:54 zei

hé leuk om iets meer van je te weten, krijg je gelijk een heel ander beeld van iemand(positief hoor hihi)

Marjan on 20 september 2011 om 23:37 zei

Erg leuk om meer over jou te lezen, ik herken wel dingen ook. Dat koken, worstelen met gewicht, lezen enz. Je schrijft met humor over jezelf!

Groetjes, Marjan

Lenie Hempen on 21 september 2011 om 01:07 zei

Hoi lieve liberta

Vind het heel leuk en lief dat je mij ook gekozen heb.
Maar wil graag ook ieder bedanken die mij een bedank mail hebben gestuurd.
Wil graag ieder laten weten dat ik heel erg geniet van alle blogs.
Elke blog heeft zo'n zijn eigen stijl,zeg ik altijd maar.
Maar de creatievitijd van mijn zus Noriko en van jullie,verbaast me steeds weer.
Ik geniet van alle creaties wat ik zie,en dat maakt het reageren vind ik zelf heel leuk.
Ik doe dus niet mee met candy's prijzen enzo.
Ik heb geen eigen blog dus doe daarom alleen maar reageren.
Lieve bloggers ik geniet echt van jullie creatie.
En zal ik jullie blogs heel vaak bezoeken.


Gr Leny Hempen

Desirée-ScrapDees on 21 september 2011 om 09:10 zei

dank je voor je reactie, ja zonder humor komen we nergens hé en gelukkig ben ik meer dan 8 kilo kwijt, namelijk al bijna 12, dus das een lekker begin(denk dat je het niet goed gelezen hebt hihi)

Desirée-ScrapDees on 21 september 2011 om 09:16 zei

whhaahaha zo erg is het niet hoor hihi! ben al lang blij dat het niet andersom is!

José on 21 september 2011 om 09:33 zei

Oeps, ik tikt net mijn reactie hierop bij het vorige item. Meestal staan de reacties onder het bericht dus ik was even gedesorienteerd!

Ans S. on 21 september 2011 om 09:41 zei

Wat leuk om jou op deze manier een beetje te leren kennen.

Groetjes Ans

Corrie on 21 september 2011 om 10:26 zei

Hoi Liberta,
Wat leuk dat je getagt bent, ik heb genoten van je verslag over jezelf, Heerlijk die humor!!!
wat leuk dat je mij Tagt, alleen plaats ik geen awards en dergelijke meer op mijn blog, maar voel mij toch zeer vereerd.....Bedankt!
Liefs Corrie

Ingrid on 22 september 2011 om 08:17 zei

Dankjewel Liberta, dat je me hebt getagt :-) Heel lief van je. Ik heb geen tijd om ook zo'n lang verhaal te schrijven als jij, maar ik vind het super lief dat je aan mij hebt gedacht en zet de award in m'n zijbalk!
Hugs Ing

Wilma24 on 22 september 2011 om 10:39 zei

ik vind het hardstikke leuk
super lief dat je hem aan mij hebt gegeven.
bedankt hier voor
en ook dat je nu volger bent geworden ha ha
dacht ook dat je dat al was hoor

liefs wilma

GerJanne on 22 september 2011 om 12:20 zei

hoi Liebje,

wat jammer dat ik ook niet eens even een bakkie kan komen doen bij je, want dat lijkt me super verschrikkelijk gezellig!!
Leuk dat ik je zo een beetje beter leer kennen.
Groetjes,

GerJanne

Cornelie on 22 september 2011 om 23:57 zei

Haha, wat een gezellige verhaal zeg!! Leuk om te lezen!
Ik heb helemáál geen last van aankomen enzo....haha, wordt er soms gék van!
Ook ik lees graag en probeer cryptogrammen op te lossen, geinig!
Nou gezellige dag, maar dat gaat wel lukken als ik het zo lees!
Groetjes Cornelie

Jopie on 23 september 2011 om 04:12 zei

Wat een gezellig verhaal over jezelf en leuk dat je getagd bent. En dat probleem met de lijn herken ik wel er moet nodig wat af maar ja ik vind ook alles even lekker, hihi. Ik heb even bij je rondgeneusd en door alle moois en de leuke verhalen er bij ben ik volger van je geworden zodat ik nog eens terug kan komen.
groetjes jopie

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates