Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

zondag 18 september 2011

Eerste kleinkind

Gepost door Liberta op zondag, september 18, 2011
Lieve bloggers zo leuk dat jullie elke keer weer lieve berichtjes achterlaten op mijn creaties.
Ik ben ook zo blij met alle nieuwe en oude bloggers op mijn blog. 
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar dank jullie wel ik waardeer het ontzettend.
Nu is hier het beloofde kaartje voor mijn broer en schoonzus.
Zoals jullie weten zijn die voor de eerste keer opa en oma geworden. Dat is zo vet leuk dat dat zeker een kaartje waard is.



 Ik vind hem zelf erg roze uitgevallen en een beetje saai hihihi. Heb geen bloemen gebruikt en lint, vandaar.
Het papier heb ik in Doorn gekocht waar nu onze jongste dochter woont.
Ja, heb gelijk de stad verkend met mijn vriendin Jeanne en heb er een geweldige scrapwinkel ondekt. Paper & Pictures www.paperandpictures.nl
Jullie begrijpen het al, dat wordt daar steeds vertoeven als we bij Manouk zijn. 
Verder heb ik de Martha Steward pons gebuikt en een Doily hart mal.
De stempel is van Mo Manning "spit happens" oh wat vind ik die stempels geweldig.
Zo cute.♥♥♥
De tekst heb ik er op geprint.


Heb ook nog twee rompertjes voor de grootouders gekocht, vind het zo leuk met die tekst erop.








handtekening

14 reacties:

Christina on 18 september 2011 om 08:21 zei

Woww die is super geworden Liberta! Heel mooi gemaakt weer!
Groeten Kristel

Mandy's Magnolia cards on 18 september 2011 om 09:26 zei

wat prachtig
groetjes, Mandy

Desirée-ScrapDees on 18 september 2011 om 09:43 zei

nou ik vind het helemaal geen saaie kaart, maar juist erg schattig geworden! En leuk die rompertjes!

Noriko on 18 september 2011 om 09:44 zei

Hij inderdaad volgens onze begrippen een beetje kaal maar wel leuk hoor!!
De stempel is ook een schatje.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Lenie Hempen on 18 september 2011 om 10:28 zei

Hoi Liberta

Wat een lief rustig kaartje.
Ik vind dat ook wel mooi als een kaartje wat rustig is.
Echt heel lief gemaakt.
verder een fijne zondagavond.


Gr Leny Hempen

Marrie on 18 september 2011 om 10:59 zei

Hallo liberta,

Wat een lief kaartje heb je voor je broer en schoonzus gemaakt.

En dat je de kerstbal wil maken vind ik goed hoor.
Ik heb hem met de cartridge Joys of the season gemaakt de kerstbal staat op blz. 79 veel plezier met het maken.
Je kan hem ook met een Spellbinders maken.

Groetjes Marrie

Marlies on 18 september 2011 om 11:02 zei

Een hele mooie schattige kaart en helemaal niet saai!
groetjes, Marlies

Cornelie on 18 september 2011 om 12:46 zei

Vind h'm ook niet saai!! Lief stempeltjes en verder gewoon een hele leuke kaart!
Groetjes Cornelie

Christa on 18 september 2011 om 13:17 zei

Heel lief kaartje is dit !! Lekker zoet. En met een lief stempeltje. Creatieve groetjes van Christa.

Ans S. on 18 september 2011 om 13:36 zei

Wat een lief babykaartje, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

arjette on 18 september 2011 om 14:58 zei

Hoi hoi,

ik vind je kaartje niet saai hoor, heel lief juist!!!! En die rompertjes zijn ook helemaal geweldig!!!

gr. arjette.

Corrie on 18 september 2011 om 23:07 zei

Lief kaartje!
en ook deze rommpertje zijn weer erg leuk.
Groetjes Corrie

Marjan on 19 september 2011 om 02:37 zei

Ik vind het helemaal niet saai! Mooi kaartje, met een lieve uitstraling zoals ook de bedoeling is bij babykaartjes! Wat leuk ook, die twee rompertjes!

Groetjes, Marjan

Jaimy on 24 september 2011 om 14:03 zei

Heel erg mooi gemaakt!
Ik ben je nieuwste volger. Haha
kom je ook eens een kijkje op mijn blog nemen?
www.jaimyskaartjes.blogspot.com

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates