Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

zondag 11 september 2011

Gewonnen prijs..

Gepost door Liberta op zondag, september 11, 2011

Hallo allemaal, sorry dat ik even niet op jullie creaties gereageerd heb, heb het erg druk met mijn meiden, die gaan op zichzelf wonen. Dus mams is druk bezig meubels uitzoeken e.d. Had ook twee hondjes te logeren waaronder een pup.
Vet leuk maar was ff vergeten dat het ook veel tijd vergt. hihihihi
Zodra het weer rustiger is dan kom ik weer elke dag langs om van jullie creaties te genieten.
Hier wil ik even de prijs laten zien die ik gewonnen heb bij José van Oers. http://josevanoers.blogspot.com
José nog hartstikke bedankt voor deze leuke fantastische prijs.



handtekening

12 reacties:

Tini on 11 september 2011 om 04:06 zei

hai liberta

wat een drukte allemaal voor jullie, en wat een spannende tijd,voor jou en je man maar ook voor je meiden
ik hoop dat ze wel een beetje in de buurt blijven wonen zodat je nog lekker vaak op de koffie kan gaan en andersom natuurlijk
nou succes en ook veel plezier met alles
veel liefs tini

Irene on 11 september 2011 om 05:17 zei

Wat spannend dat je dochters op eigen benen gaan staan, maar ook wel een beetje dubbel toch???? Ook ik hoop dat ze niet al te ver bij je vandaan gaan en nog regelmatig met allemaal leuke verhalen komen aanwaaien. Die van ons is al 6 jaar in Engeland en ik mis dat "ff bijkletsen" enorm, telefoon, mail en skype veranderen daar helemaal niets aan!

Marjan on 11 september 2011 om 06:08 zei

Allebei tegelijk, dat is meteen veel! Aan de ene kant goed en fijn voor ze , maar ook een beetje wennen. het zijn meiden, dus waarschijnlijk zul je vaak iets horen of zien van ze.

Groetjes, Marjan

Diana on 11 september 2011 om 06:44 zei

Hoi Lieb,

Wat een prachtige prijs zeg! Mooie paperpad, en geweldige kerststempels. Ik ben benieuwd wat er er van gaat maken.
Drukke tijd voor jullie, beide dochters gelijktijdig de deur uit. Ik hoop dat je wel een beetje kunt genieten van deze drukte.

Liefs Diana.

Lenie Hempen on 11 september 2011 om 06:54 zei

Hoi Lieberta

Dat is een verandering voor iedereen.
Hopelijk blijven ze een beetje in de buurt.
Ik weet eigelijk wel zeker,heb ik ook gehad.
Dat je Meiden je gerust vaak nodig hebben.
Maar het zal wel vreemd zijn voor Jullie maar ook voor je Meiden.
Maar bij je eigen Dochters op visiete gaan lijkt me ook heel leuk.
Verder een hele fijne zondag.


Gr leny Hempen

Wilma on 11 september 2011 om 07:17 zei

Hallo Liberta,
Alweer moet ik lachen.....Snoopy past op de hondjes ☺☺☺
Van ♥-e Gefeliciteerd met je prijs en nu verwacht ik ook wel wat kaartjes hiermee.
Om antwoord te geven op je vraag: de alt-toetsen gebruiken. alt3=♥, alt13=♪ en alt14=♫ en alt15=☼.....gewoon even proberen. Succes.
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

GerJanne on 11 september 2011 om 07:33 zei

Hoi Liebje,

wat een spannende tijd, allebei je meiden tegelijk de deur uit....krijgen we straks vast heel veel en mooie creaties te zien. Of denk je dat je geen last krijgt van het lege nestsyndroom?? Sommige ouders gaan de gekste dingen doen....tot verbazing van iedereen en het meest nog van zichzelf.
Wat een mooie prijs heb je gewonnen! Gefeliciteerd, zeg! En veel knutselplezier ermee!
GerJanne

Corrie on 11 september 2011 om 10:07 zei

Hoi Liberta,
Heel veel succes met de verhuizing van je meiden, spannend hoor! zowel voor hun als voor jullie.

Wat een mooie prijs heb je gewonnen, Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee.
Groetjes Corrie

Desirée-ScrapDees on 15 september 2011 om 03:54 zei

bedankt voor je leuke reactie op mijn krans. En echt dit is een project wat iedereen kan hoor, zeker als je al een beetje handig bent. Gewoon met een lijmpistool schelpen op een krans plakken. Ik dacht halverwege ook wat een zooitje wordt het en wilde de hele mikmak al in de container kieperen, maar uiteindelijk stelde het niets voor en moet je verstand op nul zetten en gewoon gaan met die banaan hihi. Bij de action kosten al die materialen helemaal niet veel en zelfs een lijmpistool is niet duur, dus je kan er bijna geen buil aanvallen! Zit er zelfs al over na te denken om een bloempot onderhanden te gaan nemen!

Hilde en Petra on 15 september 2011 om 06:50 zei

Hoi Lieb,
Echt weer een geslaagd project. Inderdaad erg leuk zo'n ooievaar. Het zal nu je dochters uit huis zijn, wel erg rustig zijn in huis, maar je zal wel meer tijd over hebben om lekker te freubelen.

Heel veel freubel groetjes,
Hilde & Petra

Nadine on 16 september 2011 om 10:36 zei

Wat een grappig kaartje, super leuk idee!

Marlies on 17 september 2011 om 07:14 zei

Een super leuke ooievaar heb je gemaakt!! Succes met alle drukte rondom de verhuizing van je dochters.
groetjes Marlies

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates