Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

donderdag 7 april 2011

23 jaar getrouwd

Gepost door Liberta op donderdag, april 07, 2011
Een gezellig kaartje voor 23 jaar getrouwd.
Het papier is weer van de Action :) zoals ik al vertelde mijn favo winkel.
Het bloempje is van Ankie.
De stempel in de hoek met Love Always ook weer van de Action.
Het lint van de (ja jullie raden het al) Action.
De tags zijn met de Cuttlebug uitgestanst en de tekst via de pc er op geprint.
Together 23 Years.
Magnolia stempel ingekleurd met de Copic Sketsch Markers die ik koop bij het Scrapdepot in Uitgeest.
Het is een lief kaartje geworden.
Heel veel liefs.
handtekening

0 reacties:

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates