Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

donderdag 7 april 2011

Hartelijk Gefeliciteerd

Gepost door Liberta op donderdag, april 07, 2011
Ik ben verliefd op dit kaartje.
Vind hem helemaal geweldig.
Het lint aan de zijkant en de bloem is van het Scrapdepot in Uitgeest.
Het papier van een blok van de Action.
De tekst staat in een kader van een stans voor de Cuttlebug.
De tekst heb ik met de pc erop geprint.
"Youth is de gift of nature but Age is the work of Art"
Verder heb ik de Magnolia stempel ingekleurd met Copic Sketch Markers.
Hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ikzelf.
Liefs, Lieb
handtekening

0 reacties:

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates