Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

donderdag 7 april 2011

Nieuwe Woning

Gepost door Liberta op donderdag, april 07, 2011
Hallo, hier ben ik weer na een heerlijke vakantie van 3 weken in Bali.
De volgende kaartjes heb ik nog gemaakt vlak voordat ik weg ging en mijn vriendin heeft het naar de mensen gestuurd waarvoor ze bestemd waren.


Het kaartje is van het papier van de Action gemaakt. De stempel is van Magnolia.
De bloem is van een oude bikini van mijn dochter.
Ik heb een tag gebruikt met de tekst: "home sweet home".
Een  hoekcharm en een sleutel met sleutelgat charm gebruikt.
Deze zijn bij het Scrapdepot gekocht.
Liefs, Lieb
handtekening

0 reacties:

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates