Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

woensdag 20 april 2011

Zesentwintig.

Gepost door Liberta op woensdag, april 20, 2011

Hai, hier ben ik weer.
Heb gelijk drie kaartjes gemaakt. Dit kaartje is voor vrienden van ons die 26 jaar getrouwd zijn.
Ik heb van een andere vriendin (Bennie) allemaal afdrukjes van stempels gehad en daar is deze er een van. Ik vind ze zo cute maar weet niet hoe ze heten.
Inkleuren doe ik met Copic Sketch markers, helemaal geweldig. Heb ook de 12 nieuwste kleuren besteld bij het scrapdepot.
Het papier dat ik voor dit kaartje heb gebruikt is van de Action, van de vintage blokken.
Ik heb de zijkant geborduurd met een patroon uit een oud boekje.
De bloem is gemaakt van een mal voor de cuttlebug en de tag zat in het vintage boekje. Heb er alleen de "26 jaar" op geprint.
Heel veel liefs, Liberta

handtekening

0 reacties:

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates