Hallo Allemaal,
Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.


Veel plezier!


Herinner je gisteren.
Droom van morgen.
Maar leef vandaag.


Liefs, Lieb.

donderdag 7 april 2011

Ondertrouw

Gepost door Liberta op donderdag, april 07, 2011
Nog een kaartje dat ik gemaakt heb voor de vakantie.
Deze heb ik gemaakt voor Claudia en Dennis die in ondertrouw gegaan zijn op 1 april 2011.
Claudia is een vriendin van mijn dochter Samantha.
Ik heb het papier gebruikt van de Action.
De achterkant is van een Creatable voor de Cuttlebug.
De tag heb ik zelf gemaakt en uitgeprint op de pc.
Het lint heb ik gekocht bij het Scrapdepot in Uitgeest.
En de Magnolia stempel is ingekleurd met de Copic Sketsch Markers.
Heel veel liefs.
handtekening

0 reacties:

Een reactie posten

Hai, Leuk dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Heel veel liefs, Lieb ♥

 

Miss Snoopy Copyright © 2011 Miss Snoopy's Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates